طالع بینی هفته: هفته دوم آبان ماه ۱۳۹۳

این هفته بسیار پر استرس و پرسرعت خواهد بود. ممکن است احساس فرسودگی شغلی داشته باشید.

فال هفته متولدین فروردین:

این هفته بسیار پر استرس و پرسرعت خواهد بود. ممکن است احساس فرسودگی شغلی داشته باشید. عشق برای نجات تان پیش قدم می شود و روابط عاملی تکسین دهنده در این مرحله خواهند بود. به خوبی همه چیز را مدیریت میکنید اما باید مراقب سلامتی خود باشید.
سنگ شانس: قرمز مرجانی
رنگ شانس: زرشکی
عدی شانس: ۹


فال هفته متولدین اردیبهشت:

ممکن است احساس خوبی نداشته باشید و احساس غالب شما شکنندگی و عاطفی باشد. دلتان می خواهد خیلی سریع به خیلی چیزها برسید. یک بحث اخلاقی در محل کار خواهید داشت. آن را خوب انجام دهید. این دوره برای بریدن و ساختن است و نباید با خستگی این را از دست بدهید.
سنگ شانس: الماس
رنگ شانس: سبز
عدد شانس: ۶


فال هفته متولدین خرداد:

با مسائل شوک برانگیزی روبرو میشود. باید برای جهش کمی عقب گرد کنید بدون آنکه آسیب پذیری از خود نشان دهید. فکر کنید و به خوبی انتخاب کنید مسیر جدیدی را که تازه آعاز کرده اید. سلامت جسمانی تان نیاز به مراقبت بیشتری دارد.
سنگ شانس: زمرد
رنگ شانس: زرد
عدد شانس: ۵


فال هفته متولدین تیر:

فعالیتهای ذهنی شدید می توانند استرس زا باشند. کار جدیدی برای خود ایجاد کنید. باید خودتان را جمع و جور کنید و برروی فعالیتهای سازنده تمرکز کنید. از هر گونه تصمیم گیری های افراطی و با نوسانات خلقی یا بدون صدا و یواشکی برحذر باشید.
سنگ شانس: مروارید طبیعی
رنگ شانس: سفید
عدد شانس: ۲

فال هفته متولدین مرداد:

همکاری زیادی در اطراف شما دیده می شود. در حالیکه ممکن است شما خود را با دیگران مقایسه کنید. احساس می کنید گرفتار مسئولیتها و انتظارات شده اید. برنامه سفر به دلیل خرابی وسیله نقلیه با تاخیر یا متوقف شدن روبرو شود.
سنگ شانس: یاقوت
رنگ شانس: نارنجی
عدد شانس: ۱

فال هفته متولدین شهریور:

نگرانی های مالی فراوانند. در آستانه یک تصمیم گیری عاطفی هستید. بهتر است بدون وسواس به دنبال راه حل مناسب باشید. با قهر کردن مدت زیادی در سکوت غرق خواهید شد. بهتر این است که با درک به مقابله با شرایط بپردازید.
سنگ شانس: زمرد
رنگ شانس: آبی
عدد شانس: ۵

فال هفته متولدین مهر:

خلق خوی شما دم دمی مزاجی است و ممکن است در کارهایتان ایجاد مشکل کند. اولویت شما بر تمرکز بر امور باید باشد. اطرافیان بخصوص کودکان تان از این تمرکز شما سهمی خواهند خواست که به آنها توجه شود. در زمینه های کشاورزی و یا زراعت مشکلاتی پیش می آید. با احتیاط پول قرض کنید یا وام بگیرید.
سنگ شانس: الماس
رنگ شانس: آبی آسمانی
عدد شانس: ۶

فال هفته متولدین آبان:

رویاهای شما بزرگ هستند. میل به یک سرمایه گذاری بزرگ دارید که مربوط به خودتان یا کارتان است اما باید تجزیه تحلیل و نظر سنجی دقیق از وضعیت مالی تان داشته باشید. یک سفر در آینده نزدیک خواهید داشت. این سفر برایتان فکری آزد در طبیعت به همراه دارد.
سنگ شانس: قرمز مرجانی
رنگ شانس: مارون
عدد شانس: ۹

فال هفته متولدین آذر:

از تفکرات شما در محل کار قدردانی خواهد شد. همه چیز را ضشخصی نکنید اما این دوره اصلاح و عمل است. خلاقیت باعث کار سخت و تلف شدن انرژی ها نخواهد شد. این خلاقیت را موسیقی دان ها و هنرمندان به خوبی استفاده خواهند کرد.
سنگ شانس: زرد یاقوت کبود
رنگ شانس: بنفش
عدد شانس: ۳

فال هفته متولدین دی:

در این دوره سعی نکنید چیزی را دوباره کشف یا اختراع کنید. تلاش کنید خارج از محدوده های فکری خود بروید و یا حتی یک کمد لباس جدید بخرید. این مرحله جدید برایتان جسارت و شجاعت به ارمغان می آورد. از طرف عزیزان قدردانی و تشویق خواهید شد. در صرف کردن هزینه ها و پول احتیاط کنید.
سنگ شانس: آبی یاقوت کبود
رنگ شانس: آبی تیره
عدد شانس: ۸

فال هفته متولدین بهمن:

سردرگمی در مورد افکار و خواسته های تان برای شما زحمت زیادی خواهد داشت. برای پیدا کردن و تحقق آنها در زندگی باید بیشتر با اطرافیان در ارتباط باشید و به محرومین کمک کنید. یک جریان پولی ناگهانی خواهد رسید. یک عاشقانه در سفر یا از طریق مطالعه بوجود می آید.
سنگ شانس: آبی یاقوت کبود
رنگ شانس: سیاه
عدد شانس: ۸

فال هفته متولدین اسفند:

دچار وسوسه های مالی شده اید و مثل عنکبوت که به سرعت تار می تند شما هم به دنبال پول هستید. خویشتن دار باشید و ارتباط خود را با مقامات بالا حفظ کنید. خشم نهفته ای در درون شما وجود دارد. به دنبال ریشه های این خشم باشید که از آسیب های آن در امان باشید.با انعطاف پذیری در اختلاف در مورد یک مالکیت باعث حل آن خواهید شد.
مالکیت کمک خواهد کرد که حل آن.
سنگ شانس: یاقوت کبود
رنگ شانس: دریای سبز
عدد شانس: ۹