طالع بینی هفته: هفته اول آبان ماه ۱۳۹۳

روزهای خوبی در انتظارتان است. خودتان را آماده کنید و قدر این روزها را بدانید.

فال هفته متولدین فروردین:
منتظر خبری هستید و برای شنیدن آن بسیار بی قرار شده اید. صبر داشته باشید تا کارها به طور عادی انجام شود و پیش برود. فریب افراد سودجو را نخورید و بدانید آنها تمام سعی خود را میکنند تا مانع رسیدن شما به هدفتان شوند.
فال هفته متولدین اردیبهشت:
یادتان باشد همه انسان ها ایرادهایی دارند؛ ایرادهایی کوچک یا بزرگ اما شما باید تاجایی که می توانید تلاش کنید ایرادهای خودتان را برطرف کرده و با ایرادهای کوچک اطرافیان هم بسازید تا زندگی خیلی برای شما سخت نشود. پس بیهوده تلاش نکنید ایراد دیگران را برطرف کنید.
فال هفته متولدین خرداد:
در این هفته به سفری خواهید رفت که برای شما بسیار پربار خواهد بود. به خودتان دروغ نگویید و سعی نکنید خودتان را به شکلی غیر واقعی به دیگران نشان دهید. مطمئن باشید اخلاق خوب شماست که برای اطرافیانتان مهم است نه مقام و منزلت شما.
فال هفته متولدین تیر:
عواطف و احساسات خوب و مثبت هیچ گاه به ضررتان نخواهد بود. پس به حرفهای دیگران که می گویند اخلاق خوب شما روزی به شما آسیب میزند گوش ندهید و این حرف ها را فراموش کنید و بدانید خوبی کردن در این دنیا هیچ گاه بی نتیجه نمی ماند.
فال هفته متولدین مرداد:
قرار نیست زندگی همیشه به همین شکل پیش برود. بدانید شادی و غم در کنار یکدیگر معنا پیدا میکند اما این هنر شماست که از شادی ها لذت ببرید و غم ها را به عنوان قسمتی از زندگی بپذیرید و به دنبال راهی برای بر طرف کردن آنها باشید.
فال هفته متولدین شهریور:
بدانید هر کاری که انجام دهید، باز هم نمی توانید همه افراد را از خود راضی نگه دارید و ممکن است در این میان عده ای پیدا شوند که از کارهای شما ناراحت شده باشند. پس بهتر است سعی کنیدکارهای خود را به گونه ای انجام دهید که برای همه مردم خوب باشد، ولی بعد از آن از نظرهای منفی مردم دوری کنید
فال هفته متولدین مهر:
اگر ازدواج کرده اید، ممکن است در این روزها کمی بیشتر با همسرتان صحبت کنید و در مورد موضوعی تصمیم گیری کنید. پس به خودتان وقت بدهید و از فرصتی که دارید به بهترین شکل استفاده کنید.
فال هفته متولدین آبان:
روزهای خوبی در انتظارتان است. خودتان را آماده کنید و قدر این روزها را بدانید. برنامه ها و کارهایتان کمی به هم خواهد ریخت اما ارزشش را دارد. از نظر مالی اتفاق خوبی برایتان پیش می آید اما باید با برنامه ریزی با آن روبه رو شوید.
فال هفته متولدین آذر:
به زودی اتفاقات مهمی در زندگی تان رخ میدهد که اگر خودتان را برای رویارویی با آنها آماده کرده باشید، حتما از آن لذت خواهید برد اما گاهی شرایطی پیش می آید که نمیتوانید آنها را پیش بینی کنید و همین می تواند وضع را تغییر دهد.
فال هفته متولدین دی:
این روزها کارهای زیادی دارید که برنامه هایتان را به هم ریخته است، اما بزودی همه چیز تمام می شود و شما میتوانید به زندگی آرام گذشته برگردید. سعی کنید از احساس مثبتی که از این روزها باقی می ماند، استفاده کنید و حال و هوای خودتان را تغییر دهید.
فال هفته متولدین بهمن:
مهربانی شما برای همه مشخص است اما شاید بهتر باشد کمی بیشتر این ویژگی مثبت خود را نشان دهید و از آن استفاده کنید. گاهی لازم است احساسات خوب و مثبت به زبان آورده شود و با اقداماتی کوچک به دیگران نشان دهید چه حسی نسبت به آنها دارید؛ یادتان باشد فقط این که احساس خوبی در دل تان داشته باشید، کافی نیست و حتما باید در کارهای تان هم مشخص باشد.
فال هفته متولدین اسفند:
کمی احساس خستگی می کنید اما این احساس خیلی دوام نخواهد داشت و بزودی وضع بهتری را تجربه خواهید کرد. بد نیست کمی بیشتر به ورزش فکر کنید و تمرین و تحرک بیشتری داشته باشید. بی شک، ورزش کردن و فعال بودن میتواند به حس بهتر شما هم کمک کند. از نظر مالی کمی به مشکل برخورده اید اما بزودی همه این مشکلات حل میشود و میتوانید به روال قبل برگردید.