طالع بینی هفته: هفته چهارم مهر ماه ۱۳۹۳

هیچ پایانی برای تفریح و سرگرمی های شما وجود ندارد و این شامل ورزش و توانایی های هنزی و حتی روابط عاشقانه هم می شود.

فال متولدین فروردین:

زندگی اجتماعی شما را مشغول و سرگرم می کند و عاشقانه های میان پرده هم بخصوص در روز سه شنبه پیش می آیند. در این میان گزینه هایی برای همکاری و نهایی کردن بحث های مهم می تواند شانس موفقیت تان را افزایش دهد. اگر چه تاخیرهایی ممکن است شما را عقب نگه دارند اما آنها خیلی کوچک هستند.


فال متولدین اردیبهشت:

امور مالی شراکتی با شانس همراه خواهند بود و برایتان نتایج مثبتی به همراه دارند به علاوه اینکه یک خبر در مورد وام یا پول اضافی در اینده ممکن است یک لبخند برروی صورت شما قرار دهد. در مورد سلامت جسمانی خود مراقب باشید زیرا بنظر می رسد که با تغییر اوضاع و افزایش سریع آنها و همچنین تغییر روال امور و عادات روزمره نیازمند سطح انرژی و خلق و خوی بالا است.


فال متولدین خرداد:

هیچ پایانی برای تفریح و سرگرمی های شما وجود ندارد و این شامل ورزش و توانایی های هنزی و حتی روابط عاشقانه هم می شود. مریخ در نشان تولدتان باعث بوجود آمدن اوضاع رقابتی بخصوص اگر در حال بازی در یک تیم هستید. زندگی اجتماعی شما جلوه گر پتانسیل ها دوستانه خواهد بود.

فال متولدین تیر:

یک فرصت استثنایی برای انجام برخی جاه طلبی ها و اهدافتان بوجود می آید. از راهنمایی و مشورت با یک مربی یا باتجربه استفاده کنید. توانایی آنها برای تشویق شما در هنگامی که بین تفاوت های یک موفقیت کوچک یا بزرگ مردد مانده اید بسیار سودمند است. در همین حال امور خانوادگی نیز رونق خواهد گرفت.


فال متولدین مرداد:

فضای خوش مشرب به شما کمک خواهد کرد که با استدلال به حل و فصل موضوعات بپردازید و این به شما روز به روز کمک خواهد کرد که ارتباط بهتر و دوستانه تری داشته باشید. علاوه بر این عطارد باعث با یکپارچه سازی و مدیریت سیستماتیک باعث بوجود آمدن شانس بیشتری برای حل مسائل بدست آید.این هفته تغییر دیدگاه طولانی مدت نیاز است.


فال متولدین شهریور:

ایده های بصری در مورد تولد یا سالگرد یا هدیه ای دیگر همچون یک نبوغ بنطر می رسند. کسی که به شما نزدیک است از این ایده شما قدردانی می کند. در موقعیت دیگر توجه داشته باشید که پول و امور مالی می آیند و مبادلات کالا یکی از مهارتهای خوب برای چیزی است که به آن نیاز دارید.


فال متولدین مهر:

پیشنهادات مفید و به موقع شما در برخورد با چیزها یا اتفاقات اطراف برای شما امتیاز ویژه ای کسب خواهند کرد بخصوص اگر شما برای مقابله با مسائلی مقدار زیادی زمان و تمرکز کرده باشید. در آخر هفته آماده رفتن به ماساژ یا مشت مال بدنی باشید.


فال متولدین آبان:

این هفته علاقمند به نمایش مهارتها وتوانایی های خود و نشان دادن جایگاه واقعی تان در مراحل زندگی هستید و این پتانسیل برای رسیدن به موفقیت و ایجاد ارتباط شما را هدایت می کند. از وسوسه شدن نمایشی پرهیز کنید که در آنها گرفتار نشوید و در انرژی خود صرفه جویی کنید تا بتوانید ایده های خود را پیاده سازی کنید.



فال متولدین آذر:

برقراری ارتباط با افرادی که نقش بزرگی در کمک کردن به شما برای رسیدن به اهدافتان دارند یک نیاز خواهد بود یا این حل مریخ شما را تشویق به چنین چیزی می کند. ممکن است با احتیاط و با حساسیت به سمت آنها گام بردارید اما این به نفع شماست که قبل از صحبت کردن مجددا درباره آنچه که میخواهید فکر کنیدو این فرصت ویژه باعث امنیت شما خواهد شد.



فال متولدین دی:

اتصال زهره و مشتری برایتان خوش شانسی به ارمغان می آورد و سرعت بالقوه ای برای پیشرفت ایجاد می کنند. با این حال عطارد باعث می شود شما با یک مرحله عقب گرد و تاخیر مواجه شوید. سرعت قطعا کاهش یافته اما با اتخاذ تصمیم های لازم برای بدست آوردن نتایج مثبت و موفقیت آمیز هیچ نگرانی نداشته باشید.



فال متولدین بهمن:

اگر شما احساس غیر قطعی کردید ، آن را به عنوان حکت بدانید که در لباس مبدل به عنوان برنامه ای که باعث می شود تجدید نظرهایی داشته باشید. با این وجود مجموعه ای عاشقانه در سفر یا تعطیلات به همراه خواهد داشت. یک شانس بسیار خوب در انتظارتان است.



فال متولدین اسفند:

امور مالی همیشه مهم هستند اما همچنان این نیاز تان توسط نفوذ عطارد دچار تاخیر است و این ممکن است تاخیری در خرید و یا فروش یا قرارداد مهم یا در یک ایده دستی برای حفظ اسناد باشد. یک فرصت بازپرداخت پیش می آید که باید درباره آن بررسی و تصمیم گیری کنید.