طالع بینی هفته: هفته سوم مهر ماه ۱۳۹۳

یک از شیرینی های زندگی تماشای شادی و آرامش در چهره ، سخن و رفتار آنهایی است که دوستشان داریم.

فال متولدین فروردین:

این روزها احساس خیلی خوبی دارید، انگار دست به هر کاری بزنید موفق خواهید بود. از این فرصت استفاده کنید و سراغ کارهایی بروید که مدتها در فکر انجام آن بوده و فرصتش را نداشته اید. سعی کنید این حس خوب را در خود تقویت کنید.


فال متولدین اردیبهشت:

شما فرد موفقی هستید ولی نباید فراموش کنید که این موفقیت و نتایج آن را مدیون تلاش های بی دریغ خانواده خود هستید، پس نه تنها این روزها که موفقیت خوبی کسب کرده اید ، بلکه همیشه محبت آنها را از یاد نبرید.


فال متولدین خرداد:

به تازگی اتفاق بدی را تجربه کرده اید، اما نگران نباشید زندگی همین گونه است و روزهای خوب و بد در کنار هم می آیند و می گذرند. نکته مهم این است که یاد بگیریم اتفاق هایی که با میل ما سازگار نیستند ، هم بپذیریم و آنها را به عنوان یک تغییر در زندگی خود قبول کنیم.



فال متولدین تیر:

شما موقعیت های خوب فراوانی دارید ، اما گویا این موقعیت ها برایتان عادی شده و در بیشتر مواقع آنها را فراموش می کنید یا خوب نمی بینید. شاید بهتر باشد که بار دیگر زندگی خود را مرور کنید تا متوجه لطف هایی که خداوند به شما داشته و دارد بشوید.



فال متولدین مرداد:

زندگی شما در گذر زمان فراز و نشیب های زیادی داشته است، اما به کمک خداوند بزرگ و پشتکار و همت خودتان توانسته اید از اغلب آنها بخوبی عبور کنیدو اکنون روزگار با شما همراه است و گویا به میل شما می چرخد. باز هم شاکر خداوند باشید و از آنچه در انتظار شماست ، بهره ببرید.



فال متولدین شهریور:

اخبار مختلفی به شما می رسد اما نباید با شنیدن این خبرها نظرتان را تغییر دهید. پیشنهاد می کنم عجولانه تصمیم نگیرید، ابندا لازم است تمام جوانب کار را بسنجید. فراموش نکنید برای این که بتوانید براساس عدالت قضاوت کنید، لازم است صحبت و نظر هم هرا بشنوید و بعد بهترین تصمیم را بگیرید.



فال متولدین مهر:

سفری در پیش دارید، در این سفر به دیدار عده ای از دوستان می روید که بسیار دلتنگ آنها بوده اید. خبر خوشی هم دریافت خواهید کرد که یان خبر می تواند زندگی شما را دگرگون کند. البته باید منتظر باشید. خسته نشوید و صبوری پیشه کنید.



فال متولدین آبان:

اطرافیانتان شاد هستند و فضای خوبی بر روابط خانوادگی حاکم است. این شرایط را قدر بدانید و آن را تقویت کنید. توکلتان بر خدای بزرگ باشد، اوست که مصلحت من و شما را بهتر می داند. گاهی موضوعی برای ما پیش می اید که در ظاهر ناخوشایند است اما بواقع ما از آن سود می بریم.



فال متولدین آذر:

بچه ها بزرگ می شوند و متناسب با رشدشان به ترتیبی متفاوت از مراحل قبل نیاز دارند. یکی از وظایف پدر و مادر این است که آنها را برای زندگی اجتماعی آماده کنند. نگران نباشید و فرزندتان را برای مرحله تازه ای از زندگی مهیا سازید. اگر فکر میکنید مشکلی سرراه قرار دارد، می توانید با یک مشاور امین مشورت کنید.



فال متولدین دی:

تحصیلات فقط بخشی از زندگی ما انسانهاست البته بخشی مهم و موثر. یاد بگیریم که به هر قسمت زندگی همان قدر که باید اهمیت دهیم. موفق نشدن در یک مرحله مانند کنکور به معنای رسیدن به بن بست نیست.



فال متولدین بهمن:

همیشه فرصتهایی برای جبران هست. همه انسانها ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوند اما راه برای بازگشت باز است. ناامید نشوید و اطمینان داشته باشید. اگر از صمیم قلب بخواهید و برای یافتن راه صحیح تلاش کنید. خدای مهربان شما را تنها نخواهد گذاشت.



فال متولدین اسفند:

یک از شیرینی های زندگی تماشای شادی و آرامش در چهره ، سخن و رفتار آنهایی است که دوستشان داریم. این حس خوب همیشه آسان نصیب نمی شود. قدر این روزها را بدانید. مشکلات رفع خواهند شد و گره ها همیشه بسته نمی مانند.