طالع بینی هفته: هفته سوم مرداد ماه ۱۳۹۳

با مشکلاتی که سر راهتان قرار می گیرد، نجنگید. میتوانید از این مشکلات درس بگیرید، اما نباید آنها را انکار کنید.

● متولدین فروردین:
میخواهید تغییری در برنامه کار ی خود ایجاد کنید، پس بهتر است زودتر تصمیم بگیرید و دست به کار شوید و هرچه زودتر در این مورد کاری انجام دهید. سرتان شلوغ است و به همین دلیل نمی خواهید کار جدیدی را شروع کنید، اما در همین روزها باید برنامه کارتان مشخص شود.

● متولدین اردیبهشت:
نوبت تفریح و استراحت رسیده است؛ حالا که همه کارها تمام شده، میتوانید کمی به خودتان فرصت بدهید و چند روزی از کار و برنامه های سخت کاری یا درسی دور شوید. اگر کمی از کارتان فاصله بگیرید، بهتر میتوانید ادامه راه را طی کنید و موفق تر خواهید بود.

● متولدین خرداد:
با مشکلی مواجه شده اید که نمیدانید راه حل آن چیست. گاهی احساس میکنید این مشکل غیرقابل حل است و کاری از دست شما برای از بین بردن آن برنمی آید اما ناامید نباشید؛ اتفاقات زندگی پشت سر هم می آید و می رود و این شما هستید که باید از آنها استفاده کنید.

● متولدین تیر:
این روزها احساسات متفاوتی را تجربه خواهید کرد. هم خوشحال هستید و هم کمی نگران، اما کارها را به خدا بسپارید و تلاش کنید همه چیز بخوبی پیش برود. نباید خودتان را خیلی ناراحت کنید یا با افکار وسواسی، احساس خوبی را که دارید، از بین ببرید.

● متولدین مرداد:
حالا میتوانید بعد از گذشت مدتی، به آرامی بنشینید و نفس راحتی بکشید. زندگی به آرامی جریان دارد و اتفاقات خوبی در راه است. از این روزها و اتفاقات خوبی که برایتان پیش می آید، استفاده کنید و خستگی و ناراحتی روزهای پیش را از یاد ببرید.

● متولدین شهریور:
از نظر کاری خیالتان راحت است و آرامشی در محیط کارتان برقرار شده. میتوانید از این فرصت استفاده کنید و زندگی خانوادگی را هم کمی تغییر دهید تا وضع بهتری پیدا کند. تا وقت هست، برنامه جدیدی برای کارتان بریزید و آن را اجرا کنید.

● متولدین مهر:
منتظر شنیدن خبری هستید و این انتظار فکرتان را مشغول کرده؛ هر چه بیشتر فکر کنید یا انتظار بکشید، فاید های نخواهد داشت و زمانش که برسد، خبر به شما هم خواهد رسید. پس با این فکرهای بیهوده، خودتان را خسته نکنید.

● متولدین آبان:
عجله کردن و به هر دری زدن، کلید حل مشکل شما نیست و با این شیوه، فقط بیشتر از قبل در مشکلات فرو می روید. شک و دودلی را از خود دور کرده و منطقی تر با مسائل برخورد کنید.

● متولدین آذر:
با مشکلاتی که سر راهتان قرار می گیرد، نجنگید. میتوانید از این مشکلات درس بگیرید، اما نباید آنها را انکار کنید. زندگی همه انسانها، مشکلاتی هم دارد. پس آنها را به عنوان بخشی از زندگی بپذیرید و با برنامه و تدبیر، سعی کنید از دوباره ایجاد شدن مشکل پیشگیری کنید.

● متولدین دی:
این روزها باید بیشتر از قبل کار کنید. خیلی هم به خودتان سخت نگیرید، چون گاهی چنین شرایطی پیش می آید و شما ناچار میشوید از استراحت و تفریح خود کم کنید. اگر خسته هستید، صبر داشته باشید و دائم به خودتان یادآوری کنید نتیجه خوبی در انتظارتان خواهد بود.

● متولدین بهمن:
خبر خوبی به شما میرسد. باید برای جشنی آماده شوید. این موقعیتی که برایتان پیش آمده، بسیار خاص است، ولی باید دقت کنید براحتی آن را از دست ندهید. زندگی همیشه به همین شکل نخواهد گذشت، پس حالا که همه چیز مطابق میل شما پیش میرود، بدرستی از آن استفاده کنید.

● متولدین اسفند:
از نظر مالی وضع شما تغییر میکند و اتفاق خوبی برایتان می افتد. این بهبود وضع مالی میتواند به شما کمک کند راحتتر تصمیم بگیرید، اما حواستان باشد اگر بدون برنامه ادامه دهید، دوباره روزهای سختی در انتظارتان خواهد بود.