ترفندهایی برای زیبایی بیشتر

خانم ها آرایش می کنند تا زیباتر دیده شوند. آرایش چهره و مو در کنار لباس های مرتب و زیبا، برازندگی آنها را دوچندان می کنند. اما راه های ساده ای هم هستند که به زیبایی بیشتر کمک کنند. با ما همراه باشید.

خانم ها آرایش می کنند تا زیباتر دیده شوند. آرایش چهره و مو در کنار لباس های مرتب و زیبا، برازندگی آنها را دوچندان می کنند. اما راه های ساده ای هم هستند که به زیبایی بیشتر کمک کنند. با ما همراه باشید.


۱. لبخند، این لبخندهایِ سفید

خندیدن یکی از ترفندهای جلب نظر دیگران به خود است. وقتی با زیبایی و ملاحت خاصی لبخند را به چهره دارید، انرژی های خوبی هم به محیط منتقل می کنید و دیگران نیز از این همه حس مثبت لذت خواهند برد. برای زیبایی بیشتر لبخندهایتان باید دندان های سفید و براقی هم داشته باشید تا زیبایی خنده را دوچندان کند. در ضمن، کرم های پوشش دهنده براق و استفاده از رژگونه برای برجستگی بیشتر گونه ها نیز به این امر کمک شایانی می کند.

۲. رنگ لب ها

یکی از روش های زیبایی بیشتر صورت، استفاده از رنگ های عمیق از خانواده قرمز برای لب ها است. وقتی رژهای قرمز که در نوع های مختلف در بازار موجود هستند استفاده کنید، طراوت ویژه ای به چهره خود می بخشید که زیبایی بیشتری را نمایش می دهد.

۳. موج درشت موها

اگر به دنبال یک مدل موی شیک و مجلسی هستید که در عین سادگی بسیار هم زیبا باشد، موج های درشت روی موهای خود ایجاد کنید. برای این منظور، کافی است موهای خود را بشویید و با بیگودی های درشت قسمت پایین آنها را بپیچید و پس از خشک شدن کامل، آنها را با دست و کمک انگشتان باز کنید تا امواجی زیبا روی موها ایجاد شوند و به چهره شما زیبایی بیشتر ببخشند.

۴. کفش های پاشنه بلند

راه رفتن در خیابان با کفش های پاشنه بلند بسیار دشوار است. اما در یک مهمانی، وقتی قرار است لباس شیکی به تن کنید و موها و صورت خود را به زیبایی بیارایید، بهترین گزینه برای انتخاب کفش های پاشنه بلند با رنگ مرتبط با لباس است. این کفش ها موجب می شوند تا قامت شما بلندتر به نظر برسد و این مساله در زیبایی بیشتر، تاثیر بسیاری دارد.

۵. طره گیسو

اگر حوصله ندارید در این روزهای گرم موهایتان روی شانه هایتان باز باشند و می خواهید آنها را پشت سرتان جمع کنید، بهتر است چند طره و دسته از لا‌به‌لای موها را بیرون بکشید. آنها را با کمک بابلیس کمی موج‌دار کنید و در اطراف گوش ها و دو طرف صورت، آویزان کنید. این موجب می شود تا چهره تان قاب بندی نشود و زیبایی بیشتر را نشان دهد.

۶. استفاده از براق کننده

برای اینکه آرایش زیباتر دیده شود، باید برخی از قسمت های صورت را براق کرد. به طور مثال، پشت چشم خود را از قسمت داخلی چشم به فرم C به بیرون و تا استخوان ابرو سایه براق بزنید. روی آن را نیز با خط چشم سیاه به قسمت بیرون چشم بکشید تا فرم خرگوشی به خود بگیرد. قسمت انتهایی چشم در پلک پایین را نیز خط کوتاه اما پررنگی بکشید تا کشیدگی و فرم خرگوشی چشم را بیشتر منتقل کند.