۴ راه برای پر بازدید‌کردن یک سایت خبری

سایت‌های خبری و به طور کلی محصولات رسانه‌ای، بدون مخاطب زنده نیستند. از این روست که تلاش آنها به دست آوردن مخاطب بیشتر و بازدید بالاتر است. در این راه می‌توان از روش‌های محتوایی و شکلی استفاده کرد.

سایت‌های خبری و به طور کلی محصولات رسانه‌ای، بدون مخاطب زنده نیستند. از این روست که تلاش آنها به دست آوردن مخاطب بیشتر و بازدید بالاتر است. در این راه می‌توان از روش‌های محتوایی و شکلی استفاده کرد.

۱ـ موتور های جستجو را فراموش نکنید؛ موتورهای جستجو را می توان دروازه خوبی برای افزایش بازدید سایت ها دانست. به غیر از ثبت و قابل جستجو کردن سایت در موتورهایی چون گوگل و بینگ، باید از مهارت هایی هم استفاده کنید تا رتبه سایت تان در این موتورها بهبود یابد.

۲ـ از برچسب (تگ) استفاده کنید؛ هنگامی که مطلبی می نویسید، می توانید فهرستی از کلمات کلیدی آن مطلب را تهیه کنید. منظور از کلمات کلیدی، کلماتی هستند که مطلب حول محور این کلمات نوشته شده و اگر کسی بخواهد جستجویی بکند از آن کلمات استفاده خواهد کرد. معمولا سایت های خبری در قسمت مدیریت خبر خود مکانی را برای نوشتن این برچسب ها قرار می دهند. هر چه بتوانید برچسب های بیشتر و دقیق تری بزنید، امکان این که افراد از طریق موتورهای جستجو به سایت شما بیایند بیشتر است.

۳ـ مطالب خود را به اشتراک بگذارید؛ عصر، عصر شبکه های اجتماعی است و این فضاهای مجازی فرصت مناسبی هستند برای این که بتوانید مطالب خود را به دست کاربران برسانید. در عین حال داشتن یک صفحه ثابت برای رسانه در این شبکه ها می تواند باعث ارتباط و تعامل دو سویه و دایمی میان کاربران و رسانه شود.

۴ـ تلاش کنید که لینک بخورید؛ اگر مطلب تان آن قدر خوب باشد که در سایت های دیگر بازنشر شود، می توانید امید داشته باشید که بازدید سایت تان افزایش بیابد. البته این در صورتی ممکن است که سایتی که از مطلب تان استفاده، رعایت اخلاق کرده و منبع را ذکر کرده باشد.

یک روش غیرحرفه ای!

از روش های دوپینگی استفاده کنید؛ اگر بخواهید سایت خود را بسرعت و به شیوه ای دوپینگی بالا ببرید یک راه دیگر هم دارید، اگرچه روش اخلاقی و حرفه ای نیست. شما می توانید کدی مخصوص را دریک سایت پربیننده قرار دهید (مطمئنا آن سایت پربیننده برای قرار دادن این کد از شما پول خواهد گرفت) تا هر وقت که آن سایت رفرش یا بازآوری شد، کلیکی هم به سایت شما افزوده شود. روش های دیگری چون اتورفرش یعنی قرار دادن افزونه ای در کامپیوتر برای باز کردن متعدد یک صفحه از یک سایت هم وجود دارد.