طالع بینی هفته: ۲۳ فروردین ماه لغایت ۲۹ فروردین ماه ۹۳

شما تعهداتی به اشخاص معینی دارید. خوشبختانه در اواسط هفته رابطه تان با دیگران بسیار درخشان خواهد بود.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس

در روز شنبه جزئیات بسیاری وجود دارند که تماماً از مغز خودتان نشات میگیرند. خیلی خوب است که جدیداً برای سلامت جسمانی خود یک روتین خاصی در نظر گرفته اید ولی بهتر است به سلامتی روانی خود نیز همانند سلامت جسمانیتان اهمیت دهید و تحمل کردن اضطراب بیش از حد اصلاً روش خوبی نیست. در اواسط هفته بهترین راه برای دوری کردن از افکارتان توجه کردن به نیازهای اشخاص دیگر است. بهترین راه رسیدن به آرامش در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه توجه کردن به سرعت رشد چمنهاست! درون نگری آخر هفته تان به این بستگی دارد که چه نوعی از آخر هفته را بگذرانید: پر از هیجان، غافلگیری و حتی غافلگیر کردن اطرافیانتان!

● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز

جنس روز شنبه برایتان شبیه قرن ۱۹ خواهد بود: دوست داشتن، باغهای زیبا، جذابیت و ...همه ممکن است به طریقی برایتان پیش بیایند. در اوایل هفته مشخص می شود که شما در این هفته قهرمان خواهید بود. دوشنبه برایتان بسیار کسل کننده خواهد بود. نقطه اوج عاطفی برایتان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خواهد بود. اگر زندگی شما یک فیلم بود، لحظات بسیاری از شدتها، بحثها و تحولات ناگهانی و عمده همراه با شور و هیجان در آن وجود می داشت. در روز پنج شنبه مکالمه ای راجع به ازدواج خواهید داشت. شاید بیشتر شبیه رمانهای جین آستین به نظر برسد. به هر حال جمعه شما را به زندگی واقعی بر می گرداند.

● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین

هر بار که عدد جدیدی را جمع می کنید به حاصل جمع متفاوتی دست می یابید و این موضوع دیوانه کننده است. شما به کسی احتیاج دارید که ریاضیاتش خوب باشد. تفویض اختیار در اواسط هفته ضروری است به خصوص که دوشنبه و سه شنبه شما را گیج خواهد کرد. اجازه بدهید در حینی که شما مشغول قدم زدن در پارک بازو به بازوی شخص خاصی هستید به امور رسیدگی کنند. در روز چهارشنبه مجدداً در حال محاسبه خواهید بود. البته نه از نوع محاسبات ریاضی، بلکه محاسبات احساسی. قلبتان در حال بال بال زدن است. در روز پنج شنبه به آرامی حرکت می کنید ولی جمعه سرعتتان بیشتر می شود.

● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید

در ابتدای هفته ذهن شما در حال مسابقه دادن است و شما احساس می کنید که در حال سقوط هستید و دنیای شما با تمام سرعت در حال حرکت رو به جلو است. با این وجود شما در حال لذت بردن از این سرعت دیوانه وار هستید. اگر وقت خالی پیدا کردید سعی کنید با یکی از همکارانتان رقابت کنید ولی این فرصت تا روز دوشنبه که حتی وقت نفس کشیدن هم ندارید بهتان دست نخواهد داد. سه شنبه و چهار شنبه در زمینه گرفتن تصمیمات مهم بسیار بی ارزش هستید و در روز پنج شنبه یک مورد بسیار کوچک برایتان یک بحران بزرگ شخصی به ارمغان می آورد. در روز جمعه دوباره دور هم جمع شوید و سعی کنید کاری برای شخص خودتان انجام دهید.

● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت

در روز شنبه شما استطاعت خوردن یک نهار بسیار گرانقیمت را خواهید داشت ولی یک نهار ارزان تر می تواند شما را خوشحال تر و راضی تر کند. از همیشه محافظه کار تر خواهید بود ولی در روزهای دو شنبه و سه شنبه از حد معمول اجتماعی تر نیز می شوید. شما انرژی های زیبایی را به محیط اطرافتان می آورید. در روز سه شنبه بسیار رومانتیک هستید ولی چهارشنبه و پنج شنبه عشق در دورترین نقطه ذهنتان است. خانواده تان در آخر هفته حضور پررنگی دارند. ممکن است یکی از آنها یک سنگ بزرگ را برایتان بلند کند و شما در زیر آن یک دنیای کاملاً جدیدی را ببینید. در روز جمعه به زندگی عاشقانه خود برگردید. شاید یک قرار ملاقات برای خوردن قهوه.

● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود

حالا که میزتان را مرتب کرده اید و یک لوح افتخار بابت کارهای موفقیت آمیزی که انجام داده اید بر روی دیوار اتاق کارتان آویزان کرده اید، حرکت بعدی چیست؟ این سوالی است که در روز شنبه ذهنتان را مشغول کرده است. ذهن خلاقتان را اکنون باید بر روی چه پروژه ای متمرکز کنید؟ در اواسط هفته ایدا های گوناگون مثل حبابهایی در اطراف سرتان هستند ولی شما در حال ساخت چیزی عمیق تر و معنا دارتر هستید. این هفته برای درخواست مثبت دادن به درخواستهای طیف وسیعی از دوستانتان بسیار مناسب است. از اواسط هفته تا آخر هفته در مکالمات مختلف گم می شوید ولی در روز جمعه تعهدات خانوادگی شما را به زمین بر می گرداند.

● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس

هرگز نمی توانید بفهمید که ایده مهم بعدی از کجا می آید. در روز شنبه در هر موقعیتی که هستید سعی کنید شنونده خوبی باشید: وقتی روبروی یک دوست دور یک میز نشسته اید، وقتی در یک جلسه کاری هستید و حتی وقتی که صدای رادیو را از دور دستها می شنوید. در اواسط هفته توجه شما به جهان خارج جلب می شود. و شما به موضوع مورد علاقه همه برای صحبت کردن تیدیل می شوید( و یا حتی برای محبت کردن). ولی چهارشنبه و پنج شنبه در مقایسه با باقی روزها به نسبت سردتر و بیشتر مبتنی بر حقیقت و حرفه ای هستند. پول تم غالب روز پنج شنبه است ولی جمعه درباره آرمان گرایی و انجام کارهای خوب است.

● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد

انجام دادن یک کار کوچک برای یک دوست-کاری که حتی شما به سختی به آن فکر می کنید- با شدت ده برابر در این هفته سر راهتان قرار خواهد گرفت. در ایم میان در اواسط هفته احتیاج دارید که کمی صبر کنید. تصمیم گیری، فیگورهای اقتداری گرفتن و حتی اجتماعی بودن برایتان بسیار دشوار خواهد بود. اما این فقط یک نوسان گذرا در صفحه رادارتان خواهد بود. سه شنبه و چهارشنبه جذر و مدی رخ می دهد و شما به طور ناگهانی خوشبخت ترین انسان روی کره زمین خواهید بود. خاصیت مغناطیسی، انرژی و قدرت بالای استعدادتان باعث تقویت توانمندیهایتان می شود. تولد دوباره و بازسازی جزو تم های شما در روز پنج شنبه می باشد. و در روز جمعه بسیار ریسک پذیر خواهید بود.

● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه

فقط به این خاطر که در روز شنبه رئیستان به یک کابوس برایتان تبدیل می شود نمیتوانید بعد از نهار کار را تعطیل کرده و بروید. شما تعهداتی به اشخاص معینی دارید. خوشبختانه در اواسط هفته رابطه تان با دیگران بسیار درخشان خواهد بود. اطرافیان به شما هدیه میدهند و شما دچار هذیان و حق شناسی می شوید که این امر توضیح می دهد که چرا در اواخر هفته ایتقدر در افکار خود غرق شده اید. تخلتان کاملاً فعال است و شما از تنها بودن خود لذت می برید. در زو پنج شنبه کمی در مورد اوضاع گیج هستید ولی در روز جمعه اینقدر در بازی کردن با دوستانتان غرق شده اید که نمی توانید به چیزهای دیگر فکر کنید.

● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت

مفیدترین اطلاعات در روز شنبه ممکن است از یک راه دور دور از طریق تلفن یا ایمیل بدستتان برسد. روحتان برای در ارتباط بودن با یکی از دوستان قدیمیتان پر می کشد. هر چیزی امکان پذیر است. در اواسط هفته آنقدر بر روی پروژه های جدیدتان متمرکز شده اید که آمادگی تفکیک صداهای سفید را در مغزتان دارید. برخی از بهترین ایده ها ممکن است در یک رستوران شلوغ به ذهنتان برسد. در روز پنج شنبه چنان از دایره اجتماعی دور می شوید که ممکن است کسی دستش را روبروی صورتتان تکان دهد و بگوید:" سلام، کسی خانه هست؟" . جمعه روز خوبی برای برقراری دوباره ارتباطات است.

● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس

پیاده روی ممکن است نرم و تمیز باشد. صاف و نرم به اندازه ای که اسکست به پا کنید و تمیز به اندازه ای که بتوانید آن را بخورید. ولی در زیر زمین چه خبر است؟ آیا این راهی که در آن قدم گذاشته اید به ثبات همان چیزی است که فکر می کنید؟ شک و تردید در ابتدای هفته مفید به نطر می رسد. ولی آنقدر مشکوک نباشید که بقیه فکر کنن دارید راجع به آنها قضاوت می کنید( به خصوص در روز سه شنبه). سه شنبه و چهار شنبه برای پایان دادن به کارهایتان در آخر هفته کاری مناسبند. در مورد چیزی احساس خنده داری دارید ولی نمیتوانید به خوبی آن را مشخص کنید. در روز پنج شنبه این موضوع برایتان واضح تر خواهد بود که این موضوع مربوط به تنش بین حریم حصوصی و در معرض عموم بودن است. تا روز جمعه با کسی معاشرت نکنید.

● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم

شما هر روز در حال یادگیری نکات بیشتری در مورد شخصی هستید( خودتان می دانید چه کسی است) حتی در روزهایی که همدیگر را نمی بینید. تنها مشکل در ندیدن یکدیگر این است که باعث می شود شما شروع به تحلیل بیش از حد یک سری مسائل کنید. در اواسط هفته ممکن است سپرده های عاطفی تان را مرور کنید و این موضوع را برداشت کنید که به طور واضح هیچ ربطی به تعاملی که با این شخص دارید، ندارند. پس مراقب و آرام باشید. اعتقادات آخر هفته تان که ذهنتان را به شدت مشغول کرده اند ممکن است حاوی حقایقی باشند. جمعه روز خوش شانسی تان است.