طالع بینی هفته: ۱۵ فروردین ماه لغایت ۲۲ فروردین ماه ۹۳

با اینکه تلاشت رو می کنی که مثبت باشی و با همه مثبت و مهربون، ولی ظاهرا مردم انتظار حتی بیشتر از این رو ازت دارن.

● فروردین:
به کسی قولی نده – بخصوص اگر اصرار کنن. اگر خیلی زود چیزی رو قبول کنی، دردسر بیشتری در انتظارته. چیزی که خیلی وقته توی فکرت حتی از قبل هم قوی‌تر می‌شه و این اذیتت می کنه. این هفته ممکنه یک حادثه عشقی در انتظارت باشه. چهارشنبه که ماه برج میزان به خونه هفتم رابطه‌ات می‌رسه به شکلی عجیبی ونوس، مارس و خورشید هم درست کنارش هستن! این یعنی کلی کلی انرژی و واقعا می تونی امیدوار باشی اینهمه انرژی، حسابی خوشحالت کنه.

● اردیبهشت :
قراره وارد عملی‌تر از زندگی‌ات بشی و به زودی از انجام شدن یکسری از کارها لذت خواهی برد. نکته خوب هم اینه که این مسوولیت‌ها و پیش رفتن کارها، تاثیر منفی توی فان و زندگی شخصی‌ات نخواهد داشت.آخر هفته‌ات رو زودتر از همیشه شروع کن. از سه شنبه ماه عقرب توی خونه پارتنرت قرار می‌گیره و فراموش نکن که ماه عقرب برات نوید بخش لحظات شاده. حضور همزمان ونوس جذاب و خورشید پر نور هم به کمکت می‌یان تا از پنجشنبه به بعد رو بتونی کلا شاد باشی. توی برنامه‌های گردش به اطرافت توجه بیشتری داشته باش و با مهربون و شاد و پر انرژی بودن، بدرخش.

● خرداد :
امروز همه چیز به نظر خیلی سخت و فشرده می‌رسه ولی نذار این شرایط جلوی انجام کارهایی که برات مهم هستن رو ازت بگیره. آدم گاهی در شرایطی است که کنترلش می‌افته دست دیگران و این اصلا جذاب نیست اما گاهی مجبوری با جریان آب حرکت کنی. از پنجشنبه شانس زیادی داری که مردم به حرفت گوش بدن پس اگر لازمه برنامه ریزی رو بگیر تو دستای خودت. راه رمانس هم بازه چون خورشید داره از کنار صورت فلکی کماندار رد می شه و به خونه پارتنرهای تو می‌رسه. توی برنامه‌هات حتما کمی وقت برای خودت، احساساتت و روابط عاطفی ات خالی بذار تا بهترین استفاده رو از تعطیلات و کنار هم بودن ماه و کماندار کرده باشی.

● تیر :
با اینکه ممکنه از همیشه بیشتر حرف بزنی ولی هنوزم اون حرفی که باید بزنی رو کسی که باید از دهنت نمی‌شنوه. زیاد حرف زدن گاهی نشونه فرار کردن از حرف زدنه و بقیه و طرف مقابلت هم این رو متوجه می‌شن. احساساتت رو مصرف کن و به کسی که لازمه حرفی که لازمه رو بزن. حتی اگر استقبال نکرد بهتر از اینه که خیلی منتظرش بذاری و خودت رو هم اذیت کنی. از چهارشنبه ماه کامل میزان و ونوس در دو طرف خونه پارتنرشیپت قرار می‌گیرن و این دائما شرایط عاطفی‌ات رو بالا و پایین خواهد کرد. براش آماده باش و ازش نترس و بذار به آرومی بگذره.

● مرداد :
با اینکه یک چیزی یا یک نفر در گذشته خوب به نظر می‌رسیده، این روزها چیزهایی دیدی یا خواهی دید که نظرت رو عوض می‌کنه. ناراحت نشو و خوش حال باش که به موقع متوجه جریان شده‌ای. تضادهایی پیش رو است که سخت نیستن و می‌گذرن. در زندگی شخصی هم اطلاعات جدید تو راهه و چیزهایی عوض می‌شن. مواظب چیزهایی که می‌گی باش چون می‌تونه باعث عکس العمل تند دیگران بشه. از شنبه هفته آینده به بعد که ماه از کماندار رد می‌شه، احساس آرامش بهتری خواهی داشت و فرصت‌هایی پیش می‌یان برای آشنایی‌های جدید که بهترین شیوه استفاده ازشون، کمی خارج شدن از فضای امن شخصی‌ات است.

● شهریور :
ماه بازم به ویرگو (سنبله) رسیده و اصلا تعجب نکن اگر از نظر احساسی بالا و پایین بشی. منطق کمکی بهت نمی‌کنه پس به احساساتت اعتماد کن و بذار کمی کنترلت کنن. قلب گاهی راهنمای خوبیه حتی اگر در تضاد با عقل باشه. کلی سیاره در حال رد شدن از خونه هشتم صمیمیت و احساس نزدیکی‌ات هستن؛ بخصوص از چهارشنبه به بعد و اضافه شدن ماه میزان بهشون باید منتظر اتفاقاتی در زمینه‌های عاطفی باشی. اگر در رابطه هستی کمی احتیاط کن که طرفت رو ناراحت نکنی و اگر در رابطه نیستی و دنبالشی، با دقت دور و برت رو نگاه کن و ببین کی بهت خیره شده ولی روش نمی شه بیاد جلو و حرف بزنه.

● مهر :
گذروندن راحت و بی دردسر این هفته نیاز به کمی مهارت‌های بین فردی داره ولی به احتمال زیاد از پسش بر می‌یای. کشمکشی که پیش می‌یاد واقعا بی‌ارزشه ولی اگر بهش اجازه بزرگ شدن بدی فوق العاده ناراحت کننده خواهد شد. کسی بهت چیزی می‌گه که نباید بگه ولی اگر در اون لحظه جوابش رو ندی حتی ممکنه متوجه بزرگی احتمالی جریان هم نشی و بگذره. در عوض تو کل این هفته آماده کلی رمانس باش. از یکطرف ماه توی صورت فلکی‌ات باعث توجه آدم‌های مهمی بهت می‌شه و از اونطرف هم رسیدنش به ونوس شیطون، توجه کسانی رو بهت جلب می‌کنه که بقیه به اونها توجه می‌کنن. هفته خاصی داری و امیدوارم توش حسابی بهت خوش بگذره اما یادت باشه که جابجایی فیزیکی زیاد، خیلی به نفعت نیست.

● آبان :
با ماه که داره از خونه یازدهم (دوستان) رد می‌شه،‌ شرایط مناسبی داری برای دیدن آدم‌ها و پیدا کردن دوست‌های جدید. اما سایه‌هایی هم هست. به این نتیجه رسیده‌ای که دیدن آدم‌های بیش از حد دیگه لذت بخش نیست و انحرافی است توی مسیری که برای زندگی‌ات ساختی. نذار این فکر باعث بشه فان رو کنار بذاری. آخر هفته در جمع بودن برات بسیار بهتره و از شنبه به بعد هم هیجان در گروه‌های اطرافت موج می‌زنه. باهاشون باش ولی به موقع ازشون جدا شد تا هیجان‌های جدید خودشون رو نشون بدن.

● آذر :
با اینکه تلاشت رو می کنی که مثبت باشی و با همه مثبت و مهربون، ولی ظاهرا مردم انتظار حتی بیشتر از این رو ازت دارن. نیازی نیست باهاشون بجنگی. خودت باش و رفتارت طبیعی خودت رو بکن و فراموش نکن که در نهایت کسی که باید از تو راضی باشه، خودتی. این هفته با بودن ونوس جذاب و اورانوس غیرمعمول تو خونه رمانست، باید منتظر اتفاقات جدیدی باشی. کردن کارهای جدید و تجربه چیزهایی که مدت‌ها است سراغشون نرفتی نه فقط فضاهای عاطفی جدیدی رو برات باز می کنه که حتی باعث می شه بقیه توجه بیشتری بهت بکنن و بیشتر از قبل به چشم بیای؛ بهترین حالت اینه که از شنبه به بعد این هیجانات رو با وارد شدن ماه به صحنه کمی کنترل کنی و به جای درخشش عمومی در جمع، با پیدا کردن یک هدف مشخص، سراغش بری.

● دی :
مشغول تغییرات طولانی‌مدتی در زندگی هستی ولی در حال حاضر لازمه تمرکزت رو روی یک چیز خاص بذاری. حتی اگر در کل تو رو آدم راحت و حتی برنامه‌ای بدونن، خودت می‌دونی و هر کس که به جریان درست نگاه کنه می‌بینه که جزو آدم‌هایی هستی که در طولانی مدت دقیقا می‌دونن دارن چیکار می‌کنن و شدیدا لازمه اتفاقات کوچیک تو رو از این راه منحرف نکنه. بر خلاف همه که این هفته براشون هفته اتفاقات رمانتیکه، برای تو توی این هفته ارامش عاطفی دیده می شه پس اگر در رابطه هستی از پایداری‌اش لذت ببر و اگر در رابطه‌ای نیستی، بدون که اگر قراره آدم وارد رابطه سالمی بشه و ازش لذت ببره لازمه که اول از بودن با خودش لذت ببره و باهاش راحت باشه.

● بهمن :
به نظر می رسه ک با دوستان و خانواده بیشتر از اینکه لذت ببری، به مشکل بر خوردی. حتی اگر شرایط به نظر بد بیاد، باید دونست که هیچ چیز سیاه و سفید کامل نیست و چون آدم‌ها دیدگاه‌های مختلف به موضوعات دارن طبیعی است که کمی با هم مشکل داشته باشن. بخصوص توی این هفته سعی کن با وجود داشتن دیدگاه‌های خودت و پایبندی بهشون، کمی هم انعطاف پذیرتر از هفته‌های دیگه باشی و کسی رو ناراحت نکنی که تفریحات خوب آخر هفته که منتظرته خراب نشه.

● اسفند :
حالا که هر لحظه ممکنه مسائل غیردوست داشتنی مطرح بشن، هر شکلی از رابطه ممکنه به دلیلی برای ناراحت تبدیل بشه. متاسفم ولی هفته تو نیست و بهتره به قول قدیمی‌ها آسته بری و آسته بیای تا خودت رو به هفته بعد برسونی. در عوض در زمینه عاطفی یک نفر هست که بهت علاقه شدیدی داره ولی هنوز این رو مستقیم ابراز نکرده یا اگر هم گفته، تمام حرف‌هاش رو نزده. اگر کسی برای حرف زدن ازت فرصتی خواست این فرصت رو بهش بده و سعی کن شرایط صحبت رو باهاش فراهم کنی. یادت باشه که حضور ماه پر نور توی خونه هشتم (گفتگوی عمیق) چیزیه که باید ازش استفاده کنی و فرصت رو از خودت و طرف مقابلت نگیری.