ستاره هایی که مادرانشان را خانه دار کردند

ستاره های مشهور هنر و ورزش درآمدهای بسیاری دارند. برخی از آنها از ثروت خود برای کمک به خیریه ها بهره می گیرند و برخی نیز دوست دارند برای والدینشان کارهایی انجام دهند. در این مطلب با ۶ ستاره ای آشنا می شوید که برای خانواده خود خانه های شیک خریده اند.

ستاره های مشهور هنر و ورزش درآمدهای بسیاری دارند. برخی از آنها از ثروت خود برای کمک به خیریه ها بهره می گیرند و برخی نیز دوست دارند برای والدینشان کارهایی انجام دهند. در این مطلب با ۶ ستاره ای آشنا می شوید که برای خانواده خود خانه های شیک و بزرگ خریده اند.

بیانسه ناولز



بیانسه قبلا یک خانه بسیار اعیانی و گران‌قیمت برای مادر خود به نام تینا خریده بود، اما این خانه ۶ اتاق خوابه با قیمت ۵.۹ میلیون دلار در هوستون جدیدترین ولخرجی این خواننده مشهور است.

دمی لوواتو



این خواننده/هنرپیشه در جشن تولد ۱۸ سالگی خود، خانه ای به سبک اسپانیایی در Sherman Oaks کالیفرنیا برای خانواده خود خریداری کرد.

میشا بارتون



این خانه ۷۱۰ متر مکعبی که معماری مدیترانه ای دارد و در بورلی هیلز واقع شده است، زمانی اداره پست بوده است. اما بارتون در سال ۲۰۰۵ میلادی آن را با قیمت ۶.۴ میلیون دلار برای خانواده اش خریداری کرد.

ریحانا



در سال ۲۰۱۲ میلادی، این خواننده مشهور در برنامه اپرا با هدیه کردن یک خانه ۵ اتاق خوابه بزرگ در باربادوس مادر خود - مونیکا - را سوپرایز کرد.

تیلور سوئیفت



سوئیفت در اوایل سال ۲۰۱۱ میلادی، یک خانه ۱.۴ میلیون دلاری در تنسی برای والدین خود – اسکات و آندریا – خریداری کرد. البته در اواخر همان سال، یک خانه بزرگ تر برایشان خرید.

ونوس ویلیامز



در سال ۲۰۱۳ میلادی، ستاره تنیس دنیا خانه ۴ اتاق خوابه با سه حمام خود در فلوریدا را به مادرش هدیه کرد.