بازیگران مشهوری که کسی دوستشان ندارد

فیلمسازی کار پراسترس و سنگینی است. گاهی افراد زیر فشار کاری کنترل اعصاب خود را از دست می دهند، ولی بعضی از ستاره های معروف دنیا هستند که کار کردن با آنها فوق العاده دشوار است، زیرا اخلاق و عادات خاصی دارند که کنار آمدن با آنها ساده نیست.

فیلمسازی کار پراسترس و سنگینی است. گاهی افراد زیر فشار کاری کنترل اعصاب خود را از دست می دهند، ولی بعضی از ستاره های معروف دنیا هستند که کار کردن با آنها فوق العاده دشوار است، زیرا اخلاق و عادات خاصی دارند که کنار آمدن با آنها ساده نیست.

کارگردانان هالیوودی قبل از انتخاب و کار کردن با بازیگران زیر دوبار فکر می کنند، زیرا کنار آمدن با این ستاره ها بسیار طاقت فرسا است.

● وال کیلمر



ظاهراً آنطور که می گویند این بازیگر بداخلاق در اولین تجربه کاری اش صحنه بازی را ترک کرده است. کیلمر ۱۲ سالش بود که قرار شد در آگهی تبلیغاتی همبرگر بازی کند، و با کارگردان یعنی جوئل شوماخر سر اینکه او به کیلمر گفته بود رفتارش با پرسنل بد است، با او دعوایش می شود و لوکیشن را ترک می کند.

● کاترین هایگل

هیگل با سرزنش علنی و غر زدن سر افرادی که با آنها کار می کرد و با بدرفتاری و تقاضاهای غیرمعقولش باعث شد که خیلی زود از درجه یک بازیگر هالیوودی با دستمزد بالا سقوط کند و تا حدی نزول کند که در آگهی تبلیغاتی قرص سرماخوردگی بازی کند.



هایگل مشهور است به اینکه تقریباً با همه افرادی که با او کار می کند با توپ و تشر حرف می زند و از آنها بدگویی می کند. بدترین حرفی که او زده در مورد نویسندگان سریال "آناتومی گری" است؛ او گفته بود که نامزدی جایزه امی برای این سریال را بخاطر "نویسندگی بد آن" نمی پذیرد.

● گوئینث پالترو

در میان مضحک ترین تقاضاهایی که پالترو معمولاً در کارهایش کرده است می توان به این قضیه اشاره کرد که او خواسته بود حمام باشگاه را خشک کنند تا او با آبی که فرد قبلی از آن استفاده کرده تماس نداشته باشد!



می گویند او در صحنه فیلم "مرد آهنی ۲" آنقدر از اسکارلت جوهانسون دوری می کرد که این دو اصلاً یک کلمه هم با هم حرف نزدند.

● راسل کرو

این بازیگر مشهور معروف است به اینکه مست می کرد و دعوا راه می انداخت، نیمه شب به تهیه کنندگان فیلمش زنگ می زد و آنها را تهدید به مرگ می کرد و در توئیتر به مردم توهین می کرد. شخصیت نامتعارف او باعث شده بود که با دست اندرکاران فیلم گلاویز شود و هنگام فیلمبرداری از لوکیشن دور شود و به گردش بپردازد و الم شنگه های مضحکی راه بیندازد.



او بعد از اینکه جرج کلونی از او بخاطر حضورش در تبلیغات تلویزیونی انتقاد کرد، از او عصبانی شد و او را "خودفروخته" خواند. کلونی نیز در جواب به او گفت: "رفیق تنها کسانی که از دعوای دو آدم معروف سود می برند بچه های مجله پیپل هستند. تو چت شده؟"

● استیون سیگال

رفتار مضحک و مسخره این بازیگر فیلم های اکشن آنقدر افسانه ای است که اگر مستقیماً از زبان همبازی ها و اعضای گروه فیلمبرداری نشنوید باورتان نمی شود. از دروغ های علنی درباره زندگی شخصی اش گرفته تا ضرب و شتم افراد و دست اندرکاران صحنه فیلمبرداری، هرچه بخواهید هست. سیگال به خشونت و اعمال زور در صحنه هم مشهور است.



او با یک تانک یگان ویژه در یکی از فیلمبرداری ها چندین حیوان را مجروح و کشته است.