روش کار با گوشی‌های تلفن‌همراه

در عوض حمل یک گوشی تلفن‌همراه، یک پخش‌کننده موسیقی، یک کتابخوان الکترونیک، یک دوربین عکاسی، یک مترجم جیبی و بقیه چیزها تلفن‌همراهی بخرید که تمام این کارها را با هم انجام می‌دهد...

سبک باشید: در عوض حمل یک گوشی تلفن‌همراه، یک پخش‌کننده موسیقی، یک کتابخوان الکترونیک، یک دوربین عکاسی، یک مترجم جیبی و بقیه چیزها تلفن‌همراهی بخرید که تمام این کارها را با هم انجام می‌دهد...



بعد از اینکه به یک نفر چیز جدیدی را نشان دادید آن را کنار بگذارید: احتمالا وقتی برای اولین‌‌بار چیزی مثل سامسونگ گلکسی تب جدید را به دوستانتان در یک جمع نشان می‌دهید، از شما ممنون می‌شوند. ولی اگر بعد از آن دست از وسیله‌تان برندارید و همچنان مشغول زیرورو کردن آن شوید و به حرف‌های اطرافیان توجه نکنید، مسلما از شما دلخور می‌شوند.


زنگ گوشی خود را با دقت انتخاب کنید: انتخاب یک آهنگ مناسب با صدای ملایم برای زنگ تلفن‌همراه نشان می‌دهد که شما فرد موقر و باشخصیتی هستید و اینکه خود را به خاطر داشتن یک گوشی، آدم منحصر بفردی نمی‌دانید. از انتخاب آهنگ‌های بلند، پر سر و صدا و گوشخراش خودداری کنید و هرگز از یک آهنگ کمدی تک‌صدایی استفاده نکنید. در این صورت نه‌تنها آدم عجیبی به نظر می‌رسید بلکه باعث آزار اطرافیان می‌شوید. از زنگ‌های ملایم‌تری که از قبل در گوشی قرار داده شده‌اند استفاده کنید.

از کاراکترهای متنی به‌جا استفاده کنید: فرستادن علایم نقطه‌نگاری برای نشان دادن چشمک یا صورت‌ گریان برای آقایان موقر چندان مناسب نیست. با این حال این کاراکترهای متنی برای استفاده بین دوستان صمیمی یا وقتی که می‌خواهید یخ کسی را آب کنید به کار می‌آیند.


درگیر بحث‌های بی‌مورد نشوید: اگر با دوستان خود برای خوردن شام بیرون می‌روید یا در یک میهمانی هستید، با دوستی که گلکسی‌اس ۴ همراه دارد خیلی در مورد بهتر بودن گوشی آیفون خودتان بحث نکنید. آن هم در حالی‌که بقیه میهمان‌ها بدون هیچ دغدغه‌خاطر و رودربایستی در حال خوردن و خوشگذرانی هستند. زمان و مکان را همواره در نظر بگیرید.


از دوربین گوشی خود بیش از اندازه استفاده نکنید: می‌خواهید از کسی عکس بگیرید؟ قبل از اینکه تلفن خود را بیرون بیاورید و آن را در حالت عکسبرداری قرار دهید از شخص موردنظر اجازه بگیرید. همچنین از فلاش‌های LED کمتر استفاده کنید. مرز باریکی بین استفاده از این فلاش‌ها و روشن‌ کردن مشعلی خیره‌کننده در مقابل چشم فرد مقابلتان وجود دارد. اگر یک اتومبیل منحصر بفرد در خیابان مشاهده کردید و بلافاصله گوشی خود را بیرون آوردید بهتر است بدانید که مردم احتمالا فکرهایی در مورد شما خواهند کرد.