جاذبه های گردشگری دانمارک

دانمارک با نام رسمی پادشاهی دانمارک کشوری در شمال اروپاست که در جنوب غربی سوئد و جنوب نروژ واقع شده است و از جنوب با آلمان هم مرز است. این کشور دو بخش جدای دیگر در اقیانوس اطلس شمالی به نام جزایر فارو و گرینلند هم دارد.

دانمارک با نام رسمی پادشاهی دانمارک کشوری در شمال اروپاست که در جنوب غربی سوئد و جنوب نروژ واقع شده است و از جنوب با آلمان هم مرز است. این کشور دو بخش جدای دیگر در اقیانوس اطلس شمالی به نام جزایر فارو و گرینلند هم دارد. زبان ملی آن دانمارکی است که شباهت زیادی به سوئدی و نروژی دارد.



وقتی صحبت از اسکاندیناوی می شود باید به دانمارک، سوئد و نروژ اشاره کرد. این کشور شگفت انگیز پایتختی به نام کپنهاگ دارد که یکی از زنده ترین شهرهای دنیا است و به باغ های تیوولی (Tivoli Gardens) و قصرهای باشکوه خود می بالد. دانمارک کشوری با تغییرات صنعتی فراوان است. دانمارکی ها در واقع بهترین جاذبه این کشور هستند. آنها به زبان و مهارت های خود می بالند. هر گردشگری از دیدن چهره های شاد آنها چه در حال اجرای نمایش کنار خیابان چه در حال راهنمایی گردشگران، خوشحال می شود.



وقتی به کشور دیگری مسافرت می کنید، باید همه چیز را ببینید، نه اینکه از شهری به شهر دیگر بروید، چون بدین ترتیب فقط نیمی از آن کشور یا شهر را دیده اید. مردم یک کشور نیم دیگر آن را تشکیل می دهند، زیرا آنها هستند که در آن کشور زندگی می کنند و تاریخ آن را می سازند. باید داستانی که مردم برای گفتن دارند را بشنوید و در مورد نحوه زندگی و فرهنگ و ... چیزهایی بشنوید.



دانمارک به عنوان یک کشور پیشرفته، توسعه صنعتی خود را حفظ کرده است و بخاطر کیفیت کالاهایش در دنیا شناخته می شود. دانمارکی ها از مهارت های خود برای ساختن کالاها استفاده می کنند و دانمارک از این لحاظ در اقتصاد دنیا، یک کشور رقیب محسوب می شود.



دانمارک چیزهای زیادی برای گردشگران دارد. با مناظر طبیعی زیبا و رمانتیک و هوای سرد، این کشور مانند کشوری رویایی است که هانس کریستین اندرسن هم در داستانهایش بدان اشاره می کند. دانمارکی ها بهترین سینماها و کافی نت های دنیا را دارند و در روزهای سرد زمستانی به خوبی از مهمانان خود پذیرایی می کنند.



این کشور شامل شبه جزیره بزرگ Jutland و ۴۴۳ جزیره می شود. بنابراین به دریا نزدیک است و اکثر مردم در شعاع ۳۰ مایلی دریا زندگی می کنند و با آب رابطه خوبی دارند. جزیره Ærø جزیره ای است که هر کس به دانمارک می رود از آن دیدن می کند، زیرا گویی زمان در آن متوقف شده است و این جزیره بهترین مکان برای یاد گرفتن چیزهای بیشتر در مورد دانمارک است.



مردم دانمارک بدون شک بهترین جاذبه گردشگری دانمارک هستند. این کشور در جنوب اروپای شمالی قرار گرفته است و جاها و محیط های زیادی برای مسافرین دارد. گردشگرانی که به دنبال تجربه های اصیل این کشور هستند نباید خود را به شهرهای زیبای آن محدود کنند. طبیعت دانمارک طبیعت دست نخورده ای است و فقط بازدید از شهرهای آن برای شناخت این کشور کافی نخواهد بود.



دانمارک چیزهای زیادی دارد که به آنها ببالد، که می توان به هانس کریستین اندرسن، شاعر دانمارکی اشاره کرد که داستان های پری دریایی کوچک و جوجه اردک زشت در اذهان تمام کودکان دنیا مانده است.