۴ گوشه‌دنیا

یک هنرمند ۲۷ساله آرژانتینی با پرتاپ رنگ از چشم هایش روی بوم، تابلوهایی را به تصویر کشیده است.

▪ گوشت خام خوری

آدنیوز/ «درک نانس» مردی است که در ۵سال گذشته فقط از گوشت خام حیوانات برای تغذیه استفاده کرده است. وی که از سال ها قبل دچار بیماری معده بود و با هیچ رژیم غذایی و دارویی دردش ساکت نمی شد، به پیشنهاد یک دندانپزشک شروع به خوردن گوشت خام کرد و به طرز عجیبی همه دردهایش برطرف شد!

▪ رمز پا گنده

یونایتد پرس/ محققان دانشگاه «دالاس» طی آخرین بررسی های خود ادعا کردند که با آزمایش DNA موهایی که منتسب به پاگنده هاست، موفق شدند وجود این موجود را که کاملا شبیه به انسان است، اثبات کنند. آن ها با آزمایش های مخصوص ژنتیک ادعای افرادی را که گفته اند پاگنده را به چشم دیده اند، درست می دانند.

▪ نرم افزار خیریه

آدیتی سنترال/ در دنیای امروز که دیگر همه چیز با فناوری گره خورده، یک فرد خوش ذوق نیز برای کمک به بی خانمان ها دست به دامان فناوری شده است و نرم افزاری را تهیه کرده است که به آن ها برنامه نویسی را آموزش می دهد و سپس در قبال یک ساعت کار در روز، پایان ماه ۱۰۰ دلار به آن ها حقوق پرداخت می کند.

▪ نقاشی با چشم

مترو/ یک هنرمند ۲۷ساله آرژانتینی با پرتاپ رنگ از چشم هایش روی بوم، تابلوهایی را به تصویر کشیده است. «لئاندرو گراناتو» آب رنگ های مختلف را در درون چشمانش می ریزد و سپس با پرتاب کردن اشک خود که دیگر رنگی شده، روی کاغذ، تابلوهایی منحصر به فردی را ایجاد می کند!