فیلم‌های ایرانی

سه جوان فقیر روستایی به منظور امرار معاش خانواده‌های خود، مجبور می‌گردند از دکل فشار قوی برق روستا دزدی کنند. ناگهان یکی از آنها به نام یوسف توسط برق کشته می‌شود و...

▪ من و زیبا
کارگردان: فریدون حسن پور
بازیگران: پرویز پرستویی، شهاب حسینی
خلاصه داستان: داستان زندگی موسی است. او در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد.

راحله، همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. موسی در تمام عمر فکر می‌کند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای جعفر، تنها یادگار راحله می‌ریزد.



▪ دیگری
کارگردان: مهدی رحمانی
بازیگران: محمدرضا فروتن، مریلا زارعی
خلاصه داستان: پسری همراه مادرش در یک روستا زندگی می‌کند. او که پدرش را از دست داده، ناچار است همراه با مردی که به زودی ناپدری‌اش می‌شود، به تهران سفر کند. در تهران برای آنها اتفاق‌های مختلف می‌افتد.

▪ بغض
کارگردان: رضا درمیشیان
بازیگران: باران کوثری، بابک حمیدیان، مهران احمدی
خلاصه داستان: دو روایت موازی از دو مقطع متفاوت از زندگی ژاله و حامد، دو جوان ایرانی مهاجر در ترکیه است. یک روایت از روزهای آشنایی و خوشی این دو جوان و روایت دیگر هشت ساعت سرنوشت‌ساز زندگی آنان یعنی زمانی که دست به سرقتی می‌زنند تا با پول آن خوشبخت شوند و به کشور دیگری بروند، اما ناخواسته در مسیر دیگری قرار می‌گیرند.


▪ مرگ کسب‌وکار من است
کارگردان: امیر ثقفی
بازیگران: پژمان بازغی. امیر آقایی. کامران تفتی. ماه چهره خلیلی
خلاصه داستان: سه جوان فقیر روستایی به منظور امرار معاش خانواده‌های خود، مجبور می‌گردند از دکل فشار قوی برق روستا دزدی کنند. ناگهان یکی از آنها به نام یوسف توسط برق کشته می‌شود و...