معجزه کلمات

مخاطب این هفته ما آقایان هستند. به خصوص آن دسته ای که فکر می‌کنند مردانگی یک مرد، به غرور و جدیتش است. البته که این پیش فرض درست است اما نه همه جا و نه به طور مطلق.

مخاطب این هفته ما آقایان هستند. به خصوص آن دسته ای که فکر می‌کنند مردانگی یک مرد، به غرور و جدیتش است. البته که این پیش فرض درست است اما نه همه جا و نه به طور مطلق. اگر فکر می‌کنید همسرتان می‌داند چقدر دوستش دارید و قبلا به او گفته اید یا خودش باید از روی رفتارهایتان بفهمد که برایتان اهمیت دارد، احتمالا جزو آن دسته از مردهایی هستید که دستی دستی زندگی شان را به باد می‌دهند. واقعیت این است که تکرار پی در پی جملات محبت آمیز، تنها راهی است که با آن می‌توانید زندگی تان را همیشه شاداب و عاشقانه نگه دارید. به همسرتان بگویید که دوستش دارید. این جمله ای است که می‌تواند زحمات شبانه روزی شما را در چشم همسرتان چند برابر کند و او را به یقین برساند که شما ایده آل ترین مرد دنیا هستید. از او تعریف کنید. بگویید که زیبایی اش را تحسین می‌کنید. بگویید که از او متشکرید که این قدر مادر خوبی است و با صبوری مسئولیت تربیت بچه‌ها را به عهده گرفته است. زنان دوست دارند بشنوند که کنار آنها خوشبختید و از این که او صبورانه کنارتان بوده تا از بحران‌های زندگی بگذرید، متشکرید. این‌که همسر شما بشنود بی‌همتاست و هیچ زن دیگری نمی‌توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، زندگی شما را بیمه می‌کند.

زن‌ها دوست دارند بشنوند که ویژگی‌هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن‌های دور و بر وجود ندارد. برای پر و بال دادن به رابطه تان وقت بگذارید تا نتیجه آن را ببینید. اولین کسی که از این جملات عاشقانه بهره خواهد برد، خود شمایید.