معرفی کتاب: پیمان برادری - نبرد تا پای جان

اگر جزو گروه گیم بازها باشید، قطعا بازی رایانه ای فرقه قاتلان را می شناسید.

اگر جزو گروه گیم بازها باشید، قطعا بازی رایانه ای فرقه قاتلان را می شناسید.

معمولا بازی های رایانه ای که ساخته می شوند و مورد استقبال زیادی نیز قرار می گیرند، در ذهن نویسندگان جرقه ای روشن می شود تا بتوانند با الهام از موضوع بازی مورد نظر، داستان خودشان را خلق کنند.

کتاب «پیمان برادری» درباره مرد جوانی به نام اتزیو است که مشکلات زیادی دارد. خانواده او با یک گروه قدرتمند ایتالیایی درگیر است و تنها چیزی که او در زندگی اش به آن اهمیت می دهد، گرفتن یک انتقام سخت است. او برای بازگرداندن آبروی خانوادگی خودش هنر اسسین ها را می آموزد.



در داستانی که روایت می شود تمام بزرگان و مشاهیر دنیا جمع هستند. شما می توانید سرکی بکشید به زندگی لئوناردو داوینچی و نیکولو ماکیاولی و دیگر هم عصران این مشاهیر؛ که در این کتاب شخصیت های واقعی خودشان را ایفا می کنند. اتزیو بعد از کسب مهارت هایی که برای انتقام گیری به دست می آورد گروهی را اطراف خود جمع می کند که می تواند با کمک آنها به هدفش برسد.

همین مسئله باعث می شود روز به روز به دشمنان او افزوده شود، دشمنانی که حاکمان بزرگ شهر هستند و به جز ظلم و ستم کاری از دستشان ساخته نیست. این داستان اصلی کتاب است که الیور باودن با وفاداری کامل به متن بازی آن را به رشته تحریر درآورده.

نام کتاب: پیمان برادری
نویسنده: الیور باودن
مترجم: امیر قربان – فرزین لارمی زاده
ناشر: آذرپاد
جلد دوم از مجموعه فرقه اسسین ها