لوکس ترین قایق تفریحی جهان

می دانیم در این لحظه به چه چیزی فکر می کنید. فکر می کنید که این قایق تفریحی با نام Strand Craft ۱۲۲ چه چیزی دارد که عنوان سوپرلوکس را به دوش می کشد. شاید تعجب کنید، ولی جواب ما گاراژ آن است.

می دانیم در این لحظه به چه چیزی فکر می کنید. فکر می کنید که این قایق تفریحی با نام Strand Craft ۱۲۲ چه چیزی دارد که عنوان سوپرلوکس را به دوش می کشد. شاید تعجب کنید، ولی جواب ما گاراژ آن است. و فقط گاراژ نیست، بلکه یک خودروی سوپرلوکس هم دارد. درست است. طراحی این ابرقایق تفریحی شامل یک گاراژ داخلی در عقب قایق می شود که می تواند خودروی سوپرلوکس ۸۸۰ اسب بخاری با قدرت V۱۲ را در خود جای دهد.
قایق تفریحی سوپرلوکس استرند کرفت ۱۲۲ با گاراژ داخلی
علیرغم اینکه طراح این قایق چیزی در مورد خودروی سوپرلوکس آن با ما در میان نگذاشته (فقط گفته که این خودرو از لحاظ تئوریک با سرعت ۲۳۰ مایل بر ساعت حرکت می کند)، ما نظرمان را می گوییم و آن را فوق العاده ترین خودروی دنیا می نامیم. تصاویر زیر ویژگی های منحصر بفرد این قایق را توصیف می کنند.
در مورد خود قایق هم فکر می کنیم که قایق فوق العاده ای باشد. قدرت آن از دو موتور رولز رویس در کنار موتور بوستر اختیاری با قدرت بیش از ۱۴۰۰۰ اسب بخار و حداکثر سرعت ۵۵ گره دریایی تأمین می شود. زیاد هم بد نیست، نه؟ قیمت آن چقدر است؟ باید بگوییم که این قایق فعلاً در حد تئوری است، ولی در همین حد هم حدس می زنیم که با حقوق کل کارکنان سایت، فقط بشود با آن یک گردش کوتاه در لنگرگاه داشت.