رابطه سلامت و زیبایی

به نظر من زیبایی و زیبابودن به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از شیوه غذاخوردن گرفته تا حالت‌های روحی و روانی انسان... برای مثال فردی که از چیزی ناراحت و به اصطلاح غصه‌دار است قطعا …

به نظر من زیبایی و زیبابودن به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از شیوه غذاخوردن گرفته تا حالت‌های روحی و روانی انسان...
برای مثال فردی که از چیزی ناراحت و به اصطلاح غصه‌دار است قطعا چهره بشاشی ندارد و ممکن است در عین زیبایی، تلخ به نظر برسد، بنابراین به‌نظر من باید با روش‌های درست و سبک زندگی سالم و با حفظ آرامش به زیبایی و سلامت خود بیفزاییم. در این میان باید به توصیه‌های پزشکان و متخصصان تغذیه نیز توجه کرد؛ برای مثال، متخصصان می‌گویند در تابستان به دلیل گرمای هوا باید زیاد آب بنوشیم یا در زمستان به دلیل سرمای زیاد باید سبزی و میوه‌هایی مثل پرتقال و لیموشیرین زیاد مصرف کنیم.
اینها را گفتم تا بگویم تغذیه درست مساوی است با زیبایی بیشتر و ماندگارتر و به‌خصوص خانم‌ها باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند چون در این صورت هم روحیه بهتری خواهند داشت و هم اعتماد‌به‌نفس بیشتری. ضمن اینکه از این طریق می‌خواهم به خوانندگان «سلامت» بگویم که سعی ‌کنند در روزهایی که هوا آلوده است، حتما از ماسک استفاده کنند تا شاید مشکلاتشان کمتر شود و پوست بهتری هم داشته باشند.

تینا آخوندتبار/ بازیگر