تلفن همراه، تبلت یا هارد‌دیسک؟

آیفون، آیپد و آیپاد از جمله وسایلی است که بسیاری از کاربران از آنها استفاده می‌کنند و هر روز در هر زمان نیز آنها را با خود به همراه دارند. آیا می‌دانید می‌توانید از حافظه موجود …

آیفون، آیپد و آیپاد از جمله وسایلی است که بسیاری از کاربران از آنها استفاده می‌کنند و هر روز در هر زمان نیز آنها را با خود به همراه دارند. آیا می‌دانید می‌توانید از حافظه موجود روی این وسایل به‌عنوان یک هارد‌دیسک قابل حمل استفاده کنید؟
اگر تابه‌حال این کار را نکرده‌اید یا فکر می‌کنید ذخیره و برداشتن اطلاعات در این دستگاه‌ها دردسرهای فراوانی دارد، پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار Ready, Aim, Drop! کمک بگیرید. این نرم‌افزار با روش کار بسیار ساده‌ای شما را قادر می‌سازد با اتصال دستگاه‌های فوق به رایانه همچون یک هارد‌دیسک قابل حمل از آنها استفاده کرده و براحتی فایل‌های موردنظر خود را با هر فرمتی در آن ذخیره کرده یا فایل‌های دلخواه را از روی آن برداشته و مورد استفاده قرار دهید.
روش استفاده از این نرم‌افزار نیز به‌این صورت است که پس از نصب برنامه، آیکون آن ـ که به شکل یک سیبل تیر‌اندازی است ـ روی دسکتاپ شما به‌نمایش در می‌آید. از این پس برای ارسال فایل‌ها روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS می‌توانید آنها را با عملیات کشیدن و رها کردن به داخل سیبل نمایش داده شده به دستگاه‌های متصل انتقال دهید.
این نرم‌افزار از تمامی دستگاه‌های مجهز به iOS (آیفون، آیپد و آیپاد) پشتیبانی می‌کند و در ویندوزهای اکس‌پی، ویستا و ۷ می‌توانید از آن استفاده کنید.
توجه: برای اجرای صحیح نرم‌افزار نیازمند برنامه iTunes ۹ یا بالاتر هستید.