نحوه تمیز کردن صحیح صفحات لمسی

برای تمیز کردن صفحات لمسی تبلت ها، گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و حتی لپ تاپ هایی که قابلیت لمسی دارند لازم نیست به سراغ تجهیزات و وسایل خاص و غیرعادی بروید بلکه باید روش های …

برای تمیز کردن صفحات لمسی تبلت ها، گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و حتی لپ تاپ هایی که قابلیت لمسی دارند لازم نیست به سراغ تجهیزات و وسایل خاص و غیرعادی بروید بلکه باید روش های ساده را به طرز صحیح انجام داد و برخی بایدها و نبایدها را رعایت کرد.

نبایدها: اول این که هرگز از مواد شوینده شیمیایی که ترکیب الکلی دارند و یا حاوی آمونیاک هستند استفاده نکنید! بهترین انتخاب برای تمیز کردن صفحات لمسی پارچه مرطوب است و نکته دوم این که هرگز از پارچه های زبر، حوله های کاغذی استفاده نکنید و بهتر است به سراغ پارچه های میکروفیبری که معمولا برای تمیز کردن شیشه عینک استفاده می شود، بهره ببرید.

بایدها: قبل از اقدامی برای تمیزکاری دستگاه را خاموش کنید، دستمال را به صورت عمودی یا افقی روی دستگاه بکشید زیرا حرکات دایره وار کثیفی را بیشتر پخش می‌کند و همچنین به صفحه لمسی آسیب می‌رساند.

برای شستن دستمال مخصوص تمیز کردن صفحات لمسی می‌توانید از مخلوط آب گرم و صابون استفاده کنید و هرگز به سراغ مواد شوینده شیمیایی برای شستن پارچه نروید زیرا به الیاف پارچه آسیب می‌رساند.این توصیه ها مخصوص صفحاتی است که با هیچ محافظ صفحه ای دیگر محافظت نمی‌شوند