خودرویی برای خانم‌ها

شرکت هوندا با ارائه یک نسخه از مدل محبوب خود به نام فیت که این بار با رنگ صورتی و دیگر آپشن‌های زنانه است، خانم‌های جوان را هدف بازار خود قرار داده است. تاکنون فکر کرده‌اید که …

شرکت هوندا با ارائه یک نسخه از مدل محبوب خود به نام فیت که این بار با رنگ صورتی و دیگر آپشن‌های زنانه است، خانم‌های جوان را هدف بازار خود قرار داده است.
تاکنون فکر کرده‌اید که یک خودروی مخصوص خانم‌ها دقیقا چه مشخصاتی باید داشته باشد یا شکل آن چگونه باید باشد؟ آیا این خودرو تفاوتی با خودروهای معمولی یا خودروهای مردانه دارد؟خودرویی که مخصوص یک جنسیت خاص طراحی می‌شود چگونه خودرویی است؟
شاید بسیاری برای این پرسش‌ها پاسخی نداشته باشند، اما ظاهرا شرکت خودروسازی هوندا جوابی برای همه این سوال‌ها پیدا کرده است.
شرکت هوندا اخیرا یک خودروی کوچک و جمع و جور که مخصوص خانم‌ها طراحی شده است ارائه کرده که رنگ بدنه و تزئینات داخل آن صورتی بوده و از لحاظ اندازه به نوعی رجعت به خودروهای کوچک دهه ۵۰ میلادی محسوب می‌شود.
البته این ماشین را می‌توان با نوارهای حاشیه‌ای رنگی به رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و سفید که حالتی شبیه خط‌چشم‌ زنانه به ماشین می‌بخشد تزئین کرد. جز این هم نمی‌تواند باشد. در کشوری که متخصص در ارائه همه وسایل زیبا و جمع و جور است طراحی چنین خودرویی که به طور مستقیم برای عرضه به بانوان جوان طراحی شده، دور از انتظار نیست.
برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوست خانم‌های جوان، شیشه جلوی اتوموبیل هوندا فیت زنانه به گونه‌ای طراحی شده که قادر است تا ۹۹ درصد نفوذ اشعه‌های ماوراءبنفش به داخل کابین را کاهش دهد. علاوه بر این، شرکت هوندا ادعا کرده سیستم تهویه مطبوع پلاسمایی این ماشین به گونه‌ای است که باعث افزایش طراوت و شادابی پوست راننده می‌شود.
قیمت پایه این ماشین از ۵۴ میلیون تومان شروع شده و در حال حاضر فقط در بازار ژاپن در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. احتمال داده می‌شود این خودرو، بازار خوبی در سراسر جهان پیدا کند.

cnet
مترجم: آتنا حسن‌آبادی