وقتی گوگل گرسنه باشد!

اگر از طرفداران بازی محبوب استارکرافت باشید حتما زرگ (Zerg)‌ها را می‌شناسید! اگر هم تابه‌حال اسم این بازی به گوشتان نخورده است و برای اولین بار است که کلمه زرگ را می‌شنوید هیچ اشکالی …

اگر از طرفداران بازی محبوب استارکرافت باشید حتما زرگ (Zerg)‌ها را می‌شناسید! اگر هم تابه‌حال اسم این بازی به گوشتان نخورده است و برای اولین بار است که کلمه زرگ را می‌شنوید هیچ اشکالی ندارد و می‌توانید با شیرین‌کاری گوگل شما هم به جمع دوستداران استارکرافت و دشمنان زرگ‌ها بپیوندید!
برای مشاهده یکی دیگر از شیرین‌کاری‌های گوگل پیشنهاد می‌کنیم عبارت Zerg Rush را در گوگل جستجو کنید! پس از جستجوی این عبارت مشاهده می‌کنید که در عرض چند ثانیه تعدادی اُ (O) از بالای صفحه شروع به حرکت در صفحه کرده و نتایج جستجوی شما را می‌خورند! هرچه بیشتر صبر کنید تعداد این اُ‌ها که همان زرگ‌ها هستند بیشتر می‌شود و نتایج جستجو سریع‌تر خورده شده و از روی صفحه محو می‌شود. دوست دارید دست به‌کار شوید و با زرگ‌ها مبارزه کنید؟ به‌جای این‌که بیکار بنشینید و خورده شدن نتایج را مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنیم ماوس را بردارید و به جنگ زرگ‌ها بروید. برای نابود کردن زرگ‌ها باید دوبار نشانگر ماوس را روی صفحه کلیک کنید تا به علامت + تبدیل شود. حالا می‌توانید با یک یا چند کلیک روی هرکدام از زرگ‌ها آنها را نابود کرده و به این ترتیب از نتایج خود حفاظت کنید. هرچه بتوانید این کار را سریع‌تر انجام دهید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد که این امتیازات برحسب دو پارامتر مختلف تعداد اشکن‌های شما در یک دقیقه و تعداد زرگ‌هایی که نابود کرده‌اید محاسبه و نمایش داده می‌شود. در نهایت اگر از زرگ‌ها شکست بخورید و آنها موفق شوند کل صفحه نتایج جستجو را پاک کنند، در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و دو حرف G را به‌نمایش درمی‌آورند که این به معنی شکست شما دربرابر زرگ‌هاست.
توجه: این ترفند در نسخه‌های جدید مرورگرهای معروف همچون اینترنت اکسپلورر، کروم، اپرا و فایرفاکس تست شده و قابل اجراست.