لوازم خانگی: سه‌راه امین حضور

بورس فروشگاه‌های لوازم برقی و گازی خاص خانه و آشپزخانه حوالی مرکز تهران در یک خیابان نیم‌دایره‌مانند است.سرچشمه را که بلدید؟! آنجا از هر کسی بپرسید سه‌راه امین حضور، هدایت‌تان …

بورس فروشگاه‌های لوازم برقی و گازی خاص خانه و آشپزخانه حوالی مرکز تهران در یک خیابان نیم‌دایره‌مانند است.سرچشمه را که بلدید؟! آنجا از هر کسی بپرسید سه‌راه امین حضور، هدایت‌تان می‌کند به بخش غربی خیابان امیرکبیر یا همان اول نشانی خیابان ری را می‌دهد! گیج نشوید! خیابان امین حضور در واقع از یک بخش جنوب به شمال و یک بخش شرق به غرب تشکیل شده که میانه‌اش یعنی آنجا که معروف است به سه‌راه امین حضور پر از پاساژها و فروشگاه‌هایی است با اجناسی چون کولر، یخچال، فریزر، ساید، آبگرمکن، ماکروفر، اجاق، تلویزیون و... .
سه‌راه امین حضور از دیرباز یکی از مراکز عمده و اصلی خرده‌فروشی یا کلی‌فروشی لوازم خانگی، نه‌تنها در تهران بلکه برای شهرستان‌های کشور بوده و گرچه اکنون نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های متعدد در این سو و آن سوی شهر یا کشور به چشم می‌خورد، اما همچنان ویژگی خود را حفظ کرده و گزینه اول محل خرید برای چنین کالاهایی به شمار می‌رود. البته با وجود این ، برخی نیز خرید لوازم کوچک مورد نیاز برای آشپزخانه، ظروف یا حتی لوازم صوتی و تصویری عرضه شده در این مکان را به صرفه اقتصادی نمی‌دانند و آن را بیشتر برای خرید لوازم بزرگ چون فریزر و یخچال مناسب می‌دانند. برخی اجناس بدون گارانتی را نیز بخصوص از تولیدات داخلی می‌توان با قیمتی نازل‌تر در این محل برای خرید جست‌وجو کرد.