کارخانه فلش

انیمیشن‌های فلش همیشه جذاب بوده و هستند و استفاده از این انیمیشن‌ها در نرم‌افزارها، وب‌سایت‌ها و... موجب جذابیت بیشتر این محصولات شده است. یکی از موارد کاربرد فلش، ایجاد گالری …

انیمیشن‌های فلش همیشه جذاب بوده و هستند و استفاده از این انیمیشن‌ها در نرم‌افزارها، وب‌سایت‌ها و... موجب جذابیت بیشتر این محصولات شده است. یکی از موارد کاربرد فلش، ایجاد گالری تصاویر است.
گالری‌های تصاویری که با فلش ایجاد می‌شود، از افکت‌های حرکتی و جلوه‌های ویژه خاصی برخوردار است که امکان ایجاد آنها با هیچ نرم‌افزار مشابهی وجود ندارد. دوست دارید شما هم تصاویرتان را به گالری‌های فلش تبدیل کنید؟ اگر فکر می‌کنید انجام این کار سخت است، اشتباه می‌کنید؛ چرا که نرم‌افزارهای بی‌شماری برای ساخت این گالری‌ها ایجاد شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی و بدون نیاز به بهره‌مندی از دانش HTML یا فلش، گالری‌های بسیار زیبایی را ایجاد کنید.
نرم‌افزار iPixSoft Flash Gallery Factory نیز یکی از بهترین این نرم‌افزارهاست. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید در چند دقیقه، گالری‌های بسیار حرفه‌ای و جذابی را از تصاویرتان ایجاد کنید.
امکان استفاده از متن و آهنگ در گالری‌ها، پشتیبانی از ۹ قالب حرفه‌ای پیش‌ساخته، پشتیبانی از بیش از
۱۵۰ clipart انیمیشنی با کیفیت، پشتیبانی از ۵۰۰ تصویر در هر گالری، امکان اعمال مستقیم افکت‌ روی تصاویر، پشتیبانی از بیش از ۷۰ افکت حرکتی میان تصاویر، امکان ذخیره فایل نهایی در فورمت‌های مختلف اعم از فلش، فایل اجرایی، محافظ صفحه‌نمایش و فرمت‌های رایج ویدئویی، امکان افزودن لینک به هر اسلاید و بسیاری از امکانات دیگر از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.