کمدهایتان را در شش قدم منظم کنید

در دسترس بودن لباس‌ها، لوازم شخصی، کیف و کفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یکی از بزرگ‌ترین دغدغه خانم‌های خانه‌دار است. آنچه می‌خوانید ساده‌ترین و کاربردی‌ترین نکاتی است …

در دسترس بودن لباس‌ها، لوازم شخصی، کیف و کفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یکی از بزرگ‌ترین دغدغه خانم‌های خانه‌دار است. آنچه می‌خوانید ساده‌ترین و کاربردی‌ترین نکاتی است که با کمک آن می‌توانید به اتاق خواب و کمد لباس‌هایتان سامان ببخشید.
از هر فضای خالی باید به نحو احسن استفاده کرد. بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس‌ها و ملحفه‌هاست. تنها کافی است با کمک سبدها، کشوها یا جعبه‌های چوبی کوچک فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت.
برای جمع آوری لباس‌ها و ملحفه‌هـــای کثیف و استفاده‌شده، بهترین کار آویزان کردن کیسه‌ای پارچه‌ای پشت در اتاق خواب است تا لباس‌های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست‌وشو جمع‌آوری کنیم.
پشت در اتاق خواب از گیره‌های S مانند برای آویزان کردن کلاه و چترهای مردانه، زنانه و کودکانه‌ای که در خانه دارید، استفاده کنید.
اگر همسرتان علاقــه زیادی به دستمال گـردن، و کمربند داشته و انواع و اقسام آنها را در کمد لباس‌ دارد، بهترین راه برای نظم بخشیدن به آن استفاده از یک جعبه مشبک است که هر یک از دستمال‌ها یا کمربندها را تا کرده و مرتب درون یکی از شبکه‌های آن قرار دهید. به این ترتیب دستمال‌ها یا کراوات‌ها چروک نشده و دسترسی به آنها نیز آسان‌تر می شود.
اگر در خانه پارچه‌های قدیمی و بدون استفاده دارید از آنها برای دوختن کیف‌های پارچه‌ای استفاده کنید و از این کیف‌ها برای تمیز نگاه داشتن کفش‌ها و کیف‌های دستی خود استفاده کنید.
اگر در اتاقتان آرشیوی از روزنامه یا مجله‌های مختلف دارید، توصیه می‌کنم برای هر یک از آنها فولدر یا پوشه‌ای تهیه کنید و آنها را با سلیقه در قفسه‌ها قرار دهید.