کاهش قیمت فوق العاده برای سه قلوهای Xperia

از همان لحظه اولی که چشم‌مان به تازه‌واردهای Xperia افتاد، عاشق‌شان شدیم. P ،U‌ و S هر سه از همان لحظه ورود به بازار محصولات جذاب و دلفریبی بودند. از همه بیشتر Xperia U توجه ما را به خود جلب کرد …

از همان لحظه اولی که چشم‌مان به تازه‌واردهای Xperia افتاد، عاشق‌شان شدیم. P ،U‌ و S هر سه از همان لحظه ورود به بازار محصولات جذاب و دلفریبی بودند. از همه بیشتر Xperia U توجه ما را به خود جلب کرد چرا که پس از مدت‌ها بازار راکد زیر ۵۰۰ هزار تومانی‌ها را تکان داد.
مدت زیادی از ورود هر سه گوشی به بازار می‌گذرد و در تمام این مدت ما همیشه آنها را توصیه کرده بودیم. خبر خوب اینکه در آخرین سرکشی‌ها به بازار متوجه شدیم قیمت هر سه تا حد زیادی پایین آمده و زمان مناسب خرید فرا رسیده است.


● دسته گران قیمت‌ها
Xperia S اولین گوشی است که توسط کمپانی Sony پس از جداشدن از کمپانی Ericsson منتشر شده است. همچنین این گوشی، اولین محصولی است که با طراحی جدید گوشی‌های سونی وارد بازار شده است. علاوه بر این، Xperia S اولین گوشی دو هسته‌ای و اولین گوشی با صفحه نمایش HD کمپانی Sony است. این گوشی در دو مدل سفید و مشکی و با حافظه ۳۲ گیگابایت وارد بازار شده است.
Xperia S از همان طراحی کشیده استفاده شده در گوشی Arc بهره می‌برد که به کاربران کمک می‌کند حتی با وجود صفحه نمایش بزرگ ۴.۳ اینچی آن، به راحتی و با یک دست با گوشی کار کنند. در زیر صفحه نمایش سه نقطه وجود دارند که در حقیقت همان سه کلید لمسی خازنی کنترلی هستند.


● دسته متوسط‌ها
Xperia P یکی از جدیدترین گوشی‌های رده بالای کمپانی سونی است و می‌توان آن را برادر کوچک‌تر گوشی Xperia S نامید. Xperia P اولین گوشی کمپانی سونی است که از تکنولوژی جادوی سفید یا White Magic استفاده می‌کند که روشنایی صفحه نمایش را به طرز چشمگیری افزایش داده و کار کردن با گوشی را در محیط‌های پر‌نور آسان‌تر می‌کند. در قلب این گوشی پردازنده دو هسته‌ای Cortex-A۹ با فرکانس یک گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه RAM قرار دارد. این سخت‌افزار کمی فراتر از سخت‌افزار استفاده شده ‌روی گوشی‌های هم رده دیگر موجود در بازار است و این امر یک برتری نسبی به گوشی Xperia P نسبت به رقبای خود داده است.


● دسته ارزان قیمت‌ها
Xperia U در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۲ معرفی شد. این گوشی سومین مدلی است که پس از جدایی کمپانی‌های Sony و Ericsson با نام تجاری Sony وارد بازار شده است. از جمله مشخصات آن می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۳.۵ اینچی، دوربین پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید اشاره کرد. دوربین پنج مگاپیکسلی Sony Xperia U قادر است عکس‌هایی با رزولوشن ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ پیکسل ثبت کند. به لطف وجود دکمه شاتر سخت‌افزاری دیگر برای فعال کردن دوربین و گرفتن عکس نیازی به استفاده از کلید‌های مجازی نیست. این دوربین از قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره، تشخیص لبخند و ژئوتگینگ بهره می‌برد. همچنین با استفاده از قابلیت عکسبرداری پانوراما می‌توان عکس‌های متعددی را از یک منظره وسیع گرفت و سپس با کمک برنامه ویرایشگر داخلی گوشی، آنها را به هم پیوند داد تا یک عکس پانورامای زیبا ساخته شود.