بازی پیامکی حمل مشعل المپیک

هر روز به مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن نزدیک تر می شویم و مشعل المپیک با گذر از شهرهای مختلف به لندن نزدیک‌تر می شود. هیجان حمل مشعل المپیک آنقدر زیاد است که مردم زیادی برای …

هر روز به مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن نزدیک تر می شویم و مشعل المپیک با گذر از شهرهای مختلف به لندن نزدیک‌تر می شود. هیجان حمل مشعل المپیک آنقدر زیاد است که مردم زیادی برای تماشا به مسیر حمل مشعل میروند.
اگر شما هم به مراسم حمل مشعل علاقمند هستید، به شما مژده می دهیم که می توانید خود شما مشعل را به دست گرفته، مسیر شهرهای ایران را طی کنید و در هر شهر آن را به نمایش بگذارید. همه این هیجان ها در بازی پیامکی حمل مشعل هستند. شما در این بازی مسیر خود را از جزیره ابوموسی شروع می کنید و در هر روز قسمتی از مسیر را طی می کنید تا در نهایت در آخرین روز بازی، مشعل خود را به لندن (محل برگزاری المپیک ۲۰۱۲) برسانید. به علاوه، اگر شما موفق به رساندن مشعل به شهر لندن شوید، در قرعه کشی یک مشعل طلایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال شرکت خواهید کرد.
در این بازی شما باید تلاش کنید که مشعل را روشن نگهدارید، چرا که اگر از مسیر بهینه حرکت نکنید، میزان نفت مشعل شما تمام شده و امکان ادامه حرکت را نخواهید داشت. مسیر شما پر از گنج ها، کارت شارژها و امتیازاتی است که می توانید به جستجوی آن ها بپردازید.
این بازی که توسط شرکت رهنما کامیابان نخستین (بییپ) طراحی شده است، برای اولین بار در ایران و با همکاری شرکت ایرانسل اجرا می‌شود و جوایز ویژه آن برای شرکت‌کنندگان به شرح زیر است:
مشعل طلایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال
مدال طلا به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال
۵ سکه بهار آزادی
۳۸ نیم سکه بهار آزادی
دهها هزار کارت شارژ ایرانسل
برای شرکت در بازی تنها کافیست با استفاده از سیم کارت ایرانسل خود یک پیامک خالی به ۲۰۱۲ ارسال نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بازی می توانید به سایت www.beep.ir و irancell.ir مراجعه نمایید.