برنامه «jetAudio» برای آندروید

به سختی می توان کاربری را پیدا کرد که تا به حال با نرم افزار پخش صوت و تصویری «jetAudio» کار نکرده باشد. این نرم افزار قدرتمند که علاوه بر توانایی پخش قالب های مختلف صوت و تصویر، از رابط …

به سختی می توان کاربری را پیدا کرد که تا به حال با نرم افزار پخش صوت و تصویری «jetAudio» کار نکرده باشد. این نرم افزار قدرتمند که علاوه بر توانایی پخش قالب های مختلف صوت و تصویر، از رابط کاربری آسان و جذابی برخوردار است، هم اکنون توسط شرکت سازنده ، برای نصب در گوشی های همراه آندروید روانه بازار شده است.
نسخه تلفن همراه jetAudio درحال حاضر به صورت تخصصی برای پخش فایل های صوتی ارائه شده است و مانند نسخه ویندوز توانایی پخش گستره وسیعی از قالب های صوتی را دارد.از امکانات بسیار جالب jetAudio آندروید می توان به اکولایزر قدرتمند آن اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد تا هرنوع تغییری در نحوه پخش موسیقی را به دلخواه ایجاد کنند و همچنین ازطریق منوی تنظیمات پیشرفته پخش صدا، تغییرات دیگری را در سرعت پخش، crossfading و AGC اعمال کنند.
همچنین برای کاربرانی که نمی توانند با تنظیمات باندهای اکولایزر به کیفیت دلخواه خود دست پیدا کنند، ۳۲ حالت پیش فرض برای پخش صوت قرار داده شده است.امکان نمایش متن موسیقی (lyrics) نیز یک مورد از ده ها امکانی است که سازنده این نرم افزار برای کاربران در نظر گرفته است.