بارکد بسازید

ایجاد بارکد برای محصولات و کالاها نه تنها نیازی به آشنایی با استانداردهای مختلف بارکد ندارد(!) بلکه نیازمند تسلط به نرم‌افزارهای گرافیک هم نیست! این حرف ‌ها را زمانی باور می‌کنید …

ایجاد بارکد برای محصولات و کالاها نه تنها نیازی به آشنایی با استانداردهای مختلف بارکد ندارد(!) بلکه نیازمند تسلط به نرم‌افزارهای گرافیک هم نیست! این حرف ‌ها را زمانی باور می‌کنید که از نرم‌افزار Easy Barcode Creator کمک بگیرید.
نرم‌افزار Easy Barcode Creator به شما امکان می‌دهد تا بسادگی و بدون آشنایی با بارکدها، انواع مختلفی از آنها را ایجاد و روی محصولات خود چاپ کنید.
رابط کاربری آسان با ابزارهای بسیار ساده و استانداردهای از پیش تعریف شده در این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا در کمتر از ۳۰ ثانیه بارکد موردنظر خود را در اشکال گوناگون ایجاد کرده و علاوه بر چاپ مستقیم آنها، فورمت‌برداری قابل استفاده در نرم‌افزارهای مختلفی همچون Illustrator InDesign Word Photoshop
را نیز توسط آن ذخیره کنید.
نرم‌افزار فوق از استانداردهای مختلف صنعتی از جمله EAN,ISBN,UPC,۱۲۵۰F۵ UPC-AEAN-۱۳,CODE۱۲۸CODE۳۹ پشتیبانی می‌کند و در سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز قابل استفاده است.