ساده‌ترین اشیا روزی به کار می‌آیند

به یاد داشته باشید که هرگز کاغذهای کیک یزدی را دور نیندازید. از این کاغذها می‌توانید به‌عنوان شابلون برای طراحی و رنگ‌آمیزی کاردستی‌ها استفاده کنید یا با کمک آن‌ها برف‌های …

به یاد داشته باشید که هرگز کاغذهای کیک یزدی را دور نیندازید. از این کاغذها می‌توانید به‌عنوان شابلون برای طراحی و رنگ‌آمیزی کاردستی‌ها استفاده کنید یا با کمک آن‌ها برف‌های کاغذی بسازید و در جشن‌های خود از آن‌ها استفاده کنید.
اگر در خانه جامدادی قدیمی یا بلوری شکلی دارید که دیگر به کارتان نمی‌آید، می‌توانید از آن به‌عنوان گلدانی زیبا و جالب استفاده کنید.
به جای استفاده از چسب نواری برای نگه داشتن لوله‌های کاغذ کادو از گیره‌های کاغذی که در خانه دارید، استفاده کنید.
اگر به واسطه کارتان چند جاکارتی در خانه دارید، می‌توانید از یکی از آن‌ها برای کارت تجاری و شخصی خود استفاده کنید و یکی از آن‌ها را برای چسباندن نام و آدرس‌تان روی چمدان و ساک سفری خود استفاده کنید.
از شیشه‌های مرباخوری کوچک به‌عنوان جاشمعی استفاده کنید. این شیشه‌ها را خوب بشویید شمع‌های رنگی درون آن‌ها قرار دهید.
از جعبه‌های شیشه‌ای و تلقی CD به‌عنوان جا عکسی استفاده کنید. سعی کنید جعبه‌هایی که روی آن‌ها خش و خط نیفتاده را برای نمایش عکس‌های‌تان انتخاب کنید.
در روزهای جشن و شادی برای افزایش زیبایی خانه می‌توانید از لوگوهای شیرینی و طرح‌های فلزی و استیل آن استفاده کنید. برای این کار کافی است از ربان‌های پارچه‌ای و رنگی برای تزئین بهتر این لوگوها کمک بگیرید.