یوگا برای شما چه می كند ؟

تمرینات بدنی یوگا به شما می اموزد كه چگو نه هر قسمت از بدن خود را كنترل نموده و آن را بهبود بخشید. تمرینات یوگا ساده و لذت بخش است. بدون در نظر گرفتن سن و یا این كه چه اندازه شما ممكن …

تمرینات بدنی یوگا به شما می اموزد كه چگو نه هر قسمت از بدن خود را كنترل نموده و آن را بهبود بخشید. تمرینات یوگا ساده و لذت بخش است. بدون در نظر گرفتن سن و یا این كه چه اندازه شما ممكن است نا متناسب باشید می توانید تمرینات یوگا تمام اعضای داخلی و خارجی بدن شما را ورزش می دهد. چنا نچه قسمتی از پیكر بندی شما پا یین تر از حد تعادل – خشك ،سفت و یا ضعیف است یوگا با كمی پشتكار و زمان بر تمام انها چیره خوا هد شد .
تمرینات بدنی یوگا ، هاتایوگا نامیده می شود . ها تا یوگا شامل تمرینات نظا فتی و كششی و تنفسی می باشد . نتیجه این حر كات لذ تبخش وا قعاًحیرت اور است. هاتایوگا وزن شما را مناسب، بر خستگی و سستی غذایی مغذی استفاده می كنید. چنانچه عا قلانه بخورید می توا نید با مصرف غذا ی كمتر از سلامتی و نیر وی زند گی لذت ببرید. كسی كه به غایت بخورد لزو ماُ یك فرد سالم از نظر جسمی و فكری نیست .
یك مبحث مجذوب كننده تغذیه یو گا بر این باور است كه نوع غذایی كه می خورید می تواند سطح ا گا هی شما را تغییر دهد. شخصی كه این را درك كند می تواند با تغییر عا دات خوردن درجه هو شیاری خو یش را افزایش و یا كاهش دهد . در یوگا هو شیاری و یا كیفیتهای بودن را گونا می نامند.
در بخش تغذیه جز ییات بیشتدی در مورد گو ناها خو اهید یا فت و اینكه چگونه ممكن است این مبحث به شما كمك كند تا به فكری ثا بت تر و شا دمانی بیشتر دست یا بید . تمرین ها تا یوگا تر كیب شده با اصول غذایی یوگا می تواند جزبخشی از زندگی روز مره شما در امده و برای شما اثرات مطلو بی به ار مغان اورد .