پاستا بروکلی لی‌مانژ

● مواد لازم پاستا بروکلی لی‌مانژ ▪ سیب‌زمینی: یک عدد متوسط ▪ گل‌بروکلی: یک عدد ▪ ریحان: یک دسته کوچک ▪ پنیر پارمسان: ۷۰ گرم ▪ اسپاگتی: ۴۰۰ گرم ● مواد لازم ادویه‌ها ▪ نمک دریایی ▪ …

● مواد لازم پاستا بروکلی لی‌مانژ
▪ سیب‌زمینی: یک عدد متوسط
▪ گل‌بروکلی: یک عدد
▪ ریحان: یک دسته کوچک
▪ پنیر پارمسان: ۷۰ گرم
▪ اسپاگتی: ۴۰۰ گرم

● مواد لازم ادویه‌ها
▪ نمک دریایی
▪ فلفل سیاه
▪ روغن زیتون

● برای تهیه پاستا
سیب‌زمینی‌ها را شسته و پوست بکنید، بروکلی را از ساقه جدا کنید به‌طوری که فقط گل آن باقی بماند و بعد آن را کنار بگذارید و به‌طور مساوی آن را برش بزنید، برگ‌های ریحان را جدا کرده و بشویید، پنیر پارمسان را رنده کنید و کنار بگذارید.

● برای پخت پاستا
یک قابلمه را آب کرده و نمک درون آن بریزید و آن را روی حرارت زیاد گاز قرار دهید تا آب جوش بیاید. بعد پاستا را همراه با بروکلی خردشده داخل آب جوش ریخته و بگذارید تا نرم شود، بعد در یک ظرف دیگر پوره سیب‌زمینی خود را درست کرده و کنار بگذارید، وقت آن رسیده تا پاستا را آبکش کنید؛ مقدار کمی از آب پاستا را نگه دارید تا در آخر روی کل مواد پاستا بریزید. این روشی است که پاستا شما را متفاوت می‌کند. پاستا را همراه با بروکلی درون قابلمه ریخته و همراه با روغن زیتون، کمی نمک و فلفل اضافه کنید، برگ‌های کوچک ریحان را با مواد داخل قابلمه مخلوط کرده و بگذارید تا کمی دم بکشد، بعد برای سرو‌کردن آن پنیر پارمسان رنده شده را روی پاستا بریزید و از خوردن آن لذت ببرید.