آشنایی با «اچ تی سی اکسپلورر»

یکی از جدیدترین محصولات شرکت «اچ تی سی» به نام «اکسپلورر» است که تاریخ معرفی آن به سپتامبر ۲۰۱۱ بازمی گردد و هم اکنون در بازار جهان و ایران موجود است. این گوشی هوشمند که از سیستم …

یکی از جدیدترین محصولات شرکت «اچ تی سی» به نام «اکسپلورر» است که تاریخ معرفی آن به سپتامبر ۲۰۱۱ بازمی گردد و هم اکنون در بازار جهان و ایران موجود است.
این گوشی هوشمند که از سیستم عامل «آندروید ۳/۲» یا همان آندروید «جنجر برد» بهره می برد به یک پردازنده مرکزی با قدرت ۶۰۰ مگاهرتز و حافظه رم ۵۱۲ مگابایتی مجهز است.حافظه داخلی «اکسپلورر» ۹۰ مگابایت است اما به عنوان حافظه جانبی، قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا حداکثر ۳۲ گیگابایت را دارد.
«اچی تی سی اکسپلورر» که طول، عرض و ضخامت آن به ترتیب ۸/۱۰۲ ، ۲/۵۷ و ۹/۱۲ میلی متر است، در۲ رنگ مشکی و آبی تیره تولید می شود و وزن خالص آن به ۱۰۸ گرم می رسد. صفحه نمایش ۲/۳ اینچی این گوشی از نوع (TFT) لمسی است و در وضوح تصویر ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل، توانایی نمایش ۲۵۶ هزار رنگ را دارد.وضوح تصاویر ثبت شده توسط دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی « اکسپلورر» (حداکثر) به ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل می رسد؛ این دوربین توانایی تشخیص چهره را دارد.