دفترچه خاطرات دیجیتالی

اگر اهل نوشتن خاطرات روزانه یا هفتگی هستید نرم افزار Advanced Diary به شما امکان می دهد تا یک دفترچه خاطرات دیجیتالی روی سیستم رایانه ای خود داشته باشید. بزرگ ترین مزیت این نرم افزار آن …

اگر اهل نوشتن خاطرات روزانه یا هفتگی هستید نرم افزار Advanced Diary به شما امکان می دهد تا یک دفترچه خاطرات دیجیتالی روی سیستم رایانه ای خود داشته باشید.
بزرگ ترین مزیت این نرم افزار آن است که ابزاری برای ثبت چندین خاطره با موضوعات مختلف در یک روز را دارد که در نهایت در یک فایل مشترک که به تاریخ همان روز نام گذاری می شود، ذخیره خواهد شد. این نرم افزار دارای محیطی بسیار ساده و زیباست که با امکانات و ابزارهای خود به شما امکان جست وجو در خاطرات بر اساس تاریخ و یا فایل را می دهد. در حالت کلی می توانید خاطرات خود را به ۲ صورت تقویمی (نمایش بر اساس تاریخ) و نمایش درختی (نمایش بر اساس فایل) بسازید و سپس هر کدام از آن ها را به راحتی بازیابی کنید.
در حالت اول یک تقویم برای شما به نمایش درخواهد آمد که می توانید با انتخاب یک تاریخ مشخص از تقویم به خاطره آن روز دسترسی پیدا کنید و در حالت دوم خاطرات به صورت اسنادی درختی به نمایش گذاشته می شود که می توانید به سرعت فایل دلخواه خود را پیدا و باز کنید. استفاده از این نرم افزار همچنین یکی از بهترین راهکارها برای ثبت عادت های مربوط به رژیم غذایی است که می توانید از آن برای ثبت غذاهایی که باید در روز بخورید و همچنین ثبت رکوردها و روند کاهش وزن استفاده کنید. حتی Advanced Diary می تواند برای ثبت ایده های کاری، مشاهدات روزانه و افکارتان ابزار بسیار کاربردی و مفیدی باشد. از امکانات دیگر این برنامه می توان به گزینه تنظیم متن، ویرایش فونت، وارد کردن عکس و پشتیبانی از جدول اشاره کرد.