پاستا کامامبر

● پاستا ▪ پنیر کامامبر: ۲۵۰ گرم ▪ سیر: ۲ حبه ▪ رزماری تازه: یک شاخه ▪ روغن زیتون: به مقدار لازم ▪ پنیر پارمزان: ۱۰۰ گرم ▪ اسفناج تازه: ۱۵۰ گرم ▪ اسپاگتی لوله‌ای: ۴۰۰ گرم ● مواد لازم …

● پاستا
▪ پنیر کامامبر: ۲۵۰ گرم
▪ سیر: ۲ حبه
▪ رزماری تازه: یک شاخه
▪ روغن زیتون: به مقدار لازم
▪ پنیر پارمزان: ۱۰۰ گرم
▪ اسفناج تازه: ۱۵۰ گرم
▪ اسپاگتی لوله‌ای: ۴۰۰ گرم

● مواد لازم ادویه‌ها
▪ نمک دریایی
▪ فلفل سیاه
▪ آویشن

● برای شروع
فر را روی دمای ۱۸۰درجه سانتی‌گراد یا ۳۵۰ درجه فارنهایت قرار داده و پنیر را باز کرده و آماده بگذارید. سیرها را پوست کنده و رنده کنید. برگ‌های رزماری را از شاخه جدا کنید و بشویید. سیرها را روی پنیر باز شده همراه با برگ‌های رزماری ریخته و مقداری روغن زیتون به پنیر اضافه کنید و با انگشت کمی آن‌ها را هم بزنید و سپس پنیر پارمزان را روی آن رنده کنید.
پنیر درست شده را به مدت ۲۵دقیقه درون سینی فر گذاشته تا کاملا طلایی و ذوب شود و در این حین پاستا را آماده کنید. یک قابلمه متوسط را آب کرده و یک پیمانه نمک را همراه با روغن زیتون درون آن بریزید و پس از این‌که به نقطه جوش رسید پاستا را درون آن ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید تا کاملا نرم شود. برگ‌های اسفناج را همراه با پاستا درون آب جوش قرار داده تا اسفناج‌ها هم نرم و پخته شوند. سپس هر دوی آن‌ها را چک کرده و اگر به میزان لازم نرم شده بود آن را آبکش کنید. وقت آن رسیده پنیری را که درست کرده‌اید از درون فر بیرون آورده و برای سرو آماده کنید.

● برای سرو
به تعداد نفرات ظرف چیده و پاستاهای آبکش شده را درون هر ظرف بریزید و روی کل پاستاها مقداری فلفل سیاه همراه با آویشن بپاشید و در آخر پنیر آماده شده را روی پاستاها بریزید و از آن لذت ببرید. می‌توانید از این پنیر روی میز برای سرو غذا بگذارید تا اگر لازم بود پنیر بیشتری روی غذا بپاشند. مطمئن باشید اگر کمی از آن را بچشید مقدار بیشتری می‌خواهید.