Gtalklet: استفاده از Gtalk برروی مرورگر کروم

اگر شما از Gtalk استفاده زیادی می کنید و روزانه از طریق آن با افراد زیادی در ارتباط هستید اما از اینکه بخواهید به صورت عمومی و عادی از طریق این مسنجر وارد شوید احساس خوبی ندارید می …

اگر شما از Gtalk استفاده زیادی می کنید و روزانه از طریق آن با افراد زیادی در ارتباط هستید اما از اینکه بخواهید به صورت عمومی و عادی از طریق این مسنجر وارد شوید احساس خوبی ندارید می توانید با استفاده از افزونه Gtalklet و نصب آن بر روی مرورگر کروم ، بدون نیاز به sign in در مسنجر Gtalk وارد مسنجر خود بشوید و به صحبت بپردازید . مطمئنا شما نسبت به این افزونه احساس خوبی خواهید داشت .شما در حال جستجوی هر چیزی که باشید ( با هر محتوا و موضوعی ) می توانید با استفاده از Gtalklet در بروزر خود با دیگران و اعضای لیست مسنجرتان ارتباط برقرار کنید .
Gtalklet بر روی دکمه ای که در بالای صفحه مرورگر وجود دارد آشکار است و تنها با یک کلیک ساده می توانید نمای باز شده آن را ببینید .
به علاوه اگر تعداد افزادی برای شما پیام بگذارند این پیام ها به شما نمایش داده میشود و شما بااستفاده از reply می توانید به تمام آن ها جواب دهید ( البته به هر کدام از افراد باید در باکس خودش جواب دهید درست مثل gtalk معمولی )
با استفاده از Gtalklet شما دیگر نیزی به sign in ندارید چرا که Gtalklet شما را اتوماتیک به مسنجرتان متصل می کند پس دیگر نیازی به اتصال ندارید .
در Gtalklet نیز مانند g talk شما می توانید وضعیت خود را ( اعم از available,busy و …) را تغییر بدهید همچنین میتوانید جمله ای بنویسید تا دیگران ببینند.
Gtalklet یک ابزار بسیار قدرتمند است که شما میتوانید به وسیله آن با دوستانتان صحبت کنید بدون اینکه نیازی به ورود به gmail یا gtalk داشته باشید.

● خصوصیات دیگر Gtalklet
▪ استفاده از Gtalklet بدون نیاز به اتصال به gmail
▪ قرار گرفتن به صورت on top ( همیشه بر روی صفحه قرار دارد) حتی اگر تب های مرورگر را عوض کنید .
▪ امکان جستجوی اعضا ،تغییر وضعیت و یا حتی خروج کامل از ویجت