افزونه جستجوی تصاویر مشابه در فایرفاکس

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید کلکسیونی از عکس های مشابه به هم داشته باشید ؟ افزونه جدید گوگل کروم این مشکل را برای شما حل کرده است .شما می توانید به وسیله یک کلیک …

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید کلکسیونی از عکس های مشابه به هم داشته باشید ؟
افزونه جدید گوگل کروم این مشکل را برای شما حل کرده است .شما می توانید به وسیله یک کلیک راست بر روی عکس مورد نظر تمام عکس های مشابه به عکس مورد نظر خود را در نت بیابید .
افزونه Google Image search به آسانی به کاربران اجازه می دهد تا در محیط نت محتوای عکس های خود را بیابند .اگر بر روی یک تصویر یک کلیک راست کنید متوجه می شوید که .به تازگی گوگل یک گزینه به لیست گزینه های خود افزوده است که شما میتوانید به وسیله آن عکس های مشابه را در محیط اینترنت جستجو کنید .
برای اینکه شما بتوانید تصاویر مشابه را جستجو کنید از شما دو کار خواسته می شود که یکی از آن ها را باید انجام دهید :
آدرس اینترنتی عکس مورد نظر خود را وارد کنید
عکس را از سیستم خود بر روی اینترنت آپلود کنید .
( اگر مثل آنچه در تصویر می بینید عکس مورد نظر در یکی از سایتها باشد کافی است که بر روی عکس راست کلیک کنید و سپس از منویی که باز میشود گزینه GOOGLE THIS IMAGE را انتخاب کنید . مشاهده می کنید که گوکل تمام تصویر های مشابه تصویر مورد نظر شما را جستجو وپیدا می کند و به شما نشان خواهد داد )
افزونه Google Image search یک افزونه بسیار مفید برای شماست خصوصاً اگر دایم در نت با عکس و جستجوی عکس ها سرو کار دارید میتوانید این افزونه را نصب کنید به راحتی از قابلیت بی نظیر آن استفاده کنید .