مدیریت و سازماندهی فایل های Mp۳

اکثر افراد موزیک های زیادی را در قالب فرمت Mp۳ در هارد کامپیوتر خود ذخیره کرده و کلکسیونی از این موزیک ها را جمع آوری می کنند تا از گوش دادن به آن ها لذت ببرند. Zortam Mp۳ Media Studio هر آنچه شما برای …

اکثر افراد موزیک های زیادی را در قالب فرمت Mp۳ در هارد کامپیوتر خود ذخیره کرده و کلکسیونی از این موزیک ها را جمع آوری می کنند تا از گوش دادن به آن ها لذت ببرند.
Zortam Mp۳ Media Studio هر آنچه شما برای سازماندهی و مدیریت فایل های MP۳ نیاز دارید را در یک برنامه منفرد در اختیارتان قرار داده است که از این میان می توان به ابزارهایی برای تبدیل سی دی های صوتی به فرمت MP۳ و WAV، فراهم آوردن امکان ویرایش تگ های ID۳ID۳v۱ و ID۳v۲.۳، تبدیل فایل های Wav به Mp۳، مدیریت پلی لیست های M۳U، تغییر نام فایل ها (MP۳ Renamer) با استفاده از تگ های ID۳، پیدا کردن Mp۳ های تکراری، دسته بندی فایل های MP۳ براساس نام، خواننده، آلبوم، سال و ... در کتابخانه هایی مجزا، اشاره نمود. شما حتی قادر به افزودن کاور، عکس خواننده و ... خواهید بود. با استفاده از Zortam Mp۳ Media Studio Pro شما تنها با drag و drop قادر به ساخت لیست های پخش MP۳، مطابق با ترکیبی که خواهان هستید خواهید بود.