ابزاری برای ویرایش تصاویر

نرم افزار Ashampoo Snap که یکی از کاربردی ترین و قوی ترین برنامه ها برای ضبط هرگونه تصویری (ثابت و متحرک) است که در صفحه نمایش رایانه شما به نمایش درمی آید. می توانید از این نرم افزار برای تهیه …

نرم افزار Ashampoo Snap که یکی از کاربردی ترین و قوی ترین برنامه ها برای ضبط هرگونه تصویری (ثابت و متحرک) است که در صفحه نمایش رایانه شما به نمایش درمی آید. می توانید از این نرم افزار برای تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارهای دیگری که روی رایانه نصب هستند مانند بازی ها، فیلم ها و ... استفاده کنید.
هم چنین یکی دیگر از کاربردهای مهم و جالب Ashampoo Snap استفاده برای ساخت فیلم های آموزشی است زیرا می توانید پس از ضبط فیلم از بخش های مختلف (به عنوان مثال مراحل نصب ویندوز و یا هر برنامه دیگر و نیز روش کار با محیط هر برنامه)، با استفاده از ابزارهای ویرایشی موجود در برنامه آن را ویرایش کنید و تصاویر را به ترتیبی که می خواهید در فیلم قرار دهید و حتی می توانید صدای خود را به فیلمی که ساخته اید، اضافه کنید و یا متن دلخواهتان را برای درک بهتر مطالب فیلم آموزشی در گوشه ای از تصویر قرار دهید.
علاوه بر تمام این امکانات قادرید عکس، لوگوی تبلیغاتی، فایل های گرافیکی، فایل های فلش و هر فایل مالتی مدیای دیگری را به فیلم خود اضافه کنید. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که امکان توقف ضبط فیلم را می دهد تا کاربر بتواند تصویر بعدی برای ضبط را به راحتی آماده کند و دوباره تنها با کلیک روی گزینه «rec» به ادامه فیلم برداری از محیط یک برنامه یا سیستم عامل ادامه دهد.
از دیگر امکانات جانبی Ashampoo Snap می توان به موارد زیر اشاره کرد: قابلیت ضبط فیلم در کیفیت بسیار بالا و فرمت های مختلف تصویری، امکان آپلود و اشتراک گذاری فیلم ضبط شده در شبکه های اجتماعی، قابلیت بزرگ نمایی روی نقاط مورد نظر در زمان ضبط فیلم، پشتیبانی از Multi-Monitor ، امکان ذخیره تصاویر گرفته شده در فایل های pdf و ارسال آن ها از طریق ایمیل و در نهایت سازگاری و پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز.