واژه های کلیدی برای جست و جوی پیشرفته

تایپ یک یا چند کلمه مورد نظر برای رسیدن به وب سایت های هدف، ساده ترین نوع جست و جو در موتورهای جست و جویی چون گوگل و یاهو است اما اگر می خواهید سطح جست و جوی خود را پیشرفته تر کنید …

تایپ یک یا چند کلمه مورد نظر برای رسیدن به وب سایت های هدف، ساده ترین نوع جست و جو در موتورهای جست و جویی چون گوگل و یاهو است اما اگر می خواهید سطح جست و جوی خود را پیشرفته تر کنید و با ترفندهای جست و جوی پیشرفته در گوگل آشنا شوید ما را همراهی کنید زیرا علاوه بر این که نوع نوشتن کلمات در کادر جست و جو برای رسیدن هر چه سریع تر و دقیق تر به هدف مهم است، استفاده از واژه هایی خاص در ابتدا و انتهای کلمات می تواند کاربر را مستقیم به سراغ سایت و یا مطلب مورد نظرش ببرد.نکته: برای استفاده از واژه های زیر دقت کنید که اگر بین کاراکتر (:) و کلمه قبلش فاصله قرار بگیرد، واژه مزبور کار نخواهد کرد.
۱.Allintext : اگر در ابتدای کلمات مورد نظر خود این واژه را قرار دهید نتیجه جست و جو به صفحاتی محدود خواهد شد که متن صفحه، شامل تک تک کلمات مورد نظر شما باشد. به عنوان مثال عبارت allintext: airline iran صفحاتی را پیدا می کند که هر ۲ کلمه «airline» و «iran» را در متن خود داشته باشد.
۲.Define : وجود این واژه در ابتدای یک کلمه در گوگل صفحاتی از وب را پیدا خواهد کرد که شامل مطالبی مبنی بر معنی و مفهوم کلمه مورد نظر باشد. به عنوان مثال اگر در کادر عبارت define: wimax را تایپ کنید صفحاتی را که تعریف وایمکس در آن ها آمده است، فهرست خواهد کرد.