گوشت اردک

● مواد لازم: ▪ سینه اردک: ۲۰۰×۴ گرم ▪ پودر آویشن: به میزان لازم ▪ فلفل قرمز چیلی: یک عدد ▪ نعنای تازه: یک دسته کوچک ▪ لیمو: یک‌دوم ▪ عسل رقیق: یک قاشق غذاخوری ● طرز تهیه: سینه اردک را برش …

● مواد لازم:
▪ سینه اردک: ۲۰۰×۴ گرم
▪ پودر آویشن: به میزان لازم
▪ فلفل قرمز چیلی: یک عدد
▪ نعنای تازه: یک دسته کوچک
▪ لیمو: یک‌دوم
▪ عسل رقیق: یک قاشق غذاخوری

● طرز تهیه:
سینه اردک را برش بزنید تا کاملا پخته شود. به صورت ضربدری روی سینه اردک را با چاقو به آرامی خط بیندازید و روی یک تخته چوبی قرار دهید. روی گوشت‌ها نمک و فلفل همراه با پودر آویشن بپاشید و گوشت‌ها را مجدد برگردانید و روی طرف دیگر نیز ادویه و فلفل قرمز چیلی بپاشید تا کاملا به خرد گوشت‌ها برود. درون ماهی‌تابه روغن زیتون بریزید و سینه اردک را آماده طبخ کنید و درون ماهی‌تابه قرار دهید و بگذارید تا به مدت ۱۶ تا ۲۰ دقیقه سرخ شود، هرچند دقیقه یک‌بار سینه‌ها را در ماهی‌تابه برگردانید.
یک در کوچک‌تر از در اصلی ماهی‌تابه را روی گوشت اردک‌ها قرار دهید. هنگامی که گوشت‌ها کاملا پخت آن را روی یک تخته چوبی قرار دهید و با چاقو برش دهید و در ظرفی که می‌خواهید سرو کنید قرار دهید. نعناها را روی تخته برش بزنید و روی گوشت‌ها بریزید، لیمو را برش بزنید و روی گوشت‌ها بچکانید. گوشت‌ها آماده سرو هستند اما در آخر روی آن‌ها عسل رقیق بریزید.