چگونه می‌توان سرعت share در شبکه‌ را بالا برد؟

برخی تنظیمات نرم‌افزاری و اضافه کردن برخی کدها در مسیرهای فرعی می‌تواند سرعت نقل و انتقال و اشتراک داده‌ها در شبکه را افزایش دهد. برخی از مسیرهای فرعی در سیستم‌ عامل‌ها وجود …

برخی تنظیمات نرم‌افزاری و اضافه کردن برخی کدها در مسیرهای فرعی می‌تواند سرعت نقل و انتقال و اشتراک داده‌ها در شبکه را افزایش دهد.
برخی از مسیرهای فرعی در سیستم‌ عامل‌ها وجود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توان کارایی و مزایای سیستم را ارتقاء داد؛ هرچند که این مسیر از چشم کاربران عادی پوشیده است، اما برخی فعالان رایانه و افراد درگیر با رایانه به دلیل وجود بعضی از محدودیت‌های پیش رو، به دنبال مسیرهایی جایگزین برای رفع نیازهایشان می‌گردند و با به دست آوردن آن، مسیر را به افرادی که با آن محدودیت روبرو هستند اعلام می‌کنند.
اگر تا به حال در شبکه‌های محلی خود برای ارتقای سرعت به دنبال ارتقای سخت‌افزاری بودید و تنها فکر می‌کنید که با صرف هزینه می‌توان سرعت نقل و انتقالات شبکه‌ای را افزایش داد، حال شاید با انجام روند نرم‌افزاری زیر بتوانید نیازتان را تا حدی رفع کنید.
فقط لازم به ذکر است که این روش برروی ویندوز XP جوابگو خواهد بود و سرعت اشتراک فایل‌ها بالا می‌رود؛ در این روش باید کدهای زیر را در Notepad وارد و با پسوند inf. ذخیره کنید و پس از ذخیره شدن فایل، برروی آن در مسیری که ذخیره کرده‌اید، بروید و با کلیک راست برروی آن برروی گزینه Install کلیک کنید و سیستم را Reset کنید.
[Version]
Signature= "$Windows NT$"
LayoutFile=layout.inf
[DefaultInstall]
;AddReg = Reg.TestSection.Add
DelReg = Reg.TestSection.Del
;[Reg.TestSection.Add]
[DelReg = Reg.TestSection.Del]
[Reg.TestSection.Del]
HKLM ,"SoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerRemoteComputerNameSpace{D۶۲۷۷۹۹۰-۴C۶A-۱۱CF-۸D۸۷-۰۰AA۰۰۶۰F۵BF}"
HKLM ,"SOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerRemoteComputerNameSpace{۲۲۲۷A۲۸۰-۳AEA-۱۰۶۹-A۲DE-۰۸۰۰۲B۳۰۳۰۹D}" , ۶۵۲۷۹;