اچ تی سی Sensation XL، پهلوان تلفن های اندرویدی

فکر می کنید که موبایل تان زیادی بزرگ و عریض است؟ پس بهتر است آن را با محصول قدرتمند جدید اچ تی سی مقایسه کنید، تا نظرتان عوض شود:Sensation XL. شما با یک پهلوان قوی هیکل واقعی روبرو هستید. صفحه …

فکر می کنید که موبایل تان زیادی بزرگ و عریض است؟ پس بهتر است آن را با محصول قدرتمند جدید اچ تی سی مقایسه کنید، تا نظرتان عوض شود:Sensation XL.
شما با یک پهلوان قوی هیکل واقعی روبرو هستید. صفحه نمایش ۴.۷ اینچی آن بزرگترین نمایشگری است که تا به حال در اسمارت فون ها مورد استفاده قرار گرفته. با چنین صفحه نمایشی، می توان سنسیشن ایکس ال را بیشتر یک شبه تبلت محسوب کرد که بعدا قابلیت مکالمه به آن افزوده شده است! اما امکانات آن هم کاملا جذاب و مدهوش کننده اند.
خوشبختانه شما با سخت افزار قدرتمندی روبرو هستید که به خوبی از پس نمایش فیلم ها و اپلیکیشن ها در صفحه نمایش WVGA LCD با رزولوشن ۴۸۰x۸۰۰ پیکسل بر می آید. عکس ها و کلیپ های ویدیویی در این نمایشگر عالی و درخشان هستند و کیفیت نمایش تصویر آن از اکثر اسمارت فون های موجود در بازار بالاتر است.
البته صفحه نمایش بزرگ تنها قابلیت ویژه مولتی مدیا در ایکس ال نیست. اچ تی سی به تازگی با پرداخت ۳۰۰ میلیون دلار کمپانی ساخت هدفون Beats by Dre را خریداری کرده است. برندی که تا کنون در کار خود شناخته شده و بهترین بوده است. محصولات این شرکت همگی امضا و تایید غول موسیقی هیپ هاپ، Dr. Dre را بر خود دارند.
حال سنسیشن ایکس ال اولین محصولی اچ تی سی است که علاوه بر استفاده از نرم افزار الگوریتم Beats، یک هدفون URBuds رایگان را به همراه دارد. حال کاربران این اسمارت فون شاهد پیشرفت چشمگیری در کیفیت صدا و موسیقی موبایل ها هستند. اگر هم که این کیفیت صدا چنان مجذوب تان ساخته که می خواهید آرشیو بهترین های موسیقی تان را همیشه به همراه داشته باشید، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن کمک بسیار خوبی خواهد بود.
دوربین هشت مگاپیکسلی این موبایل هوشمند با رزولوشن تصویر ۳۲۶۴x۲۴۴۸ و فلاش ال ای دی دوگانه کاملا کاربردی و به درد بخور به نظر می رسد. علاوه بر عکاسی با کیفیت و جذاب، توسط اپلیکیشن ویژه دوربین امکان تهیه عکس های پانورامای بسیار جالبی را هم دارید. البته قابلیت فیلم برداری HD با کیفیت ۷۲۰p را هم نباید از یاد ببریم.
و مهمترین بخش سخت افزاری این موبایل هوشمند پردازنده اسنپ دراگون کوالکام با قدرت ۱.۵ گیگاهرتز است که در کنار گرافیک Adreno ۲۰۵ توان کاری ایکس ال را تامین می کند و مولتی تسکینگ اندروید را بسیار آسان تر می سازد. البته احتمالا انتخاب این پردازنده یک هسته ای، به جای دو هسته ای هایی مانند تگرا۲ کمی اچ تی سی جدید را در میان دیگر اسمارت فون های موجود ضعیف نشان خواهد داد. هر چند که درعمل چنین به نظر نمی رسد و حتی این کار باعث افزایش قابل ملاحضه عمر باتری ۱۶۰۰ میلی آمپری آن هم گردیده است.
نکته آخر هم اینکه احتمالا از ۲۴ اکتبر می توانید شاهد حضور سنسیشن ایکس ال با قیمت تقریبی ۶۳۰ دلار در بازار اروپا و بعد از آن آسیا باشید.