کیف و کفش، بعضی ها رنگیشو دوست دارن!

اگر شما هم جزء آن دسته​ای هستید که مشکی را بیشتر از رنگ​های دیگر استفاده می​کنید. پیشنهاد ما وارد کردن رنگ در آکسسوار لباستان است. استفاده از رنگ​های روشن باعث بهتر شدن روحیه …

اگر شما هم جزء آن دسته​ای هستید که مشکی را بیشتر از رنگ​های دیگر استفاده می​کنید. پیشنهاد ما وارد کردن رنگ در آکسسوار لباستان است. استفاده از رنگ​های روشن باعث بهتر شدن روحیه می​شود. افرادی که با رنگ سرو کار دارند شادتر از دیگران هستند و احتمال ابتلا به افسردگی در میان آنها بسیار کمتر است.


● حداقل آکسسوار پوشش تان را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید
برای استفاده از رنگ​های روشن نیازی به یک انقلاب بزرگ و تغییر رویه ناگهانی نیست. فقط کافی است از اجزاء کوچک پوشش تان مانند کیف و کفش شروع کنید.
استفاده از کیف و کفش روشن روحیه شما را شاد می​کند و در کنار این شادی به شما کمک می​کند که تمیزتر نیز باشید.



● کیف و کفش روشن همراه صادق تری برای ما هستند
کیف سیاه خود را هر چند وقت یکبار می​شویید؟! کیف​های دستی​ ما یکی از ناقلان میکروب هستند که یک همراه خوب همیشگی نیز به حساب می​آیند. وسایلی که برای ما اهمیت دارند و در طول روز به آنها نیاز داریم را در کیف خود جای می​دهیم و با این کیف به همه جا می​رویم. در پایان روز وقتی که به خانه بازمی​گردیم باید توجه داشته باشیم که علاوه بر شستن دست و صورت​مان نیاز به تمیز کردن کیف و کفش​مان نیز داریم.
کیف و کفش سیاه، آلودگی خود را با ما در میان نمی​گذارند اما رنگ​های روشن کثیفی خود را به خوبی نشان می​دهند و هر چند وقت یکبار ما را مجبور به شستن و تمیزکردن خود می​کنند. پس آنها همراهانی هستند که بیشتر از رنگ​های تیره نگران سلامتی و بهداشت ما هستند و آلودگی خود را صادقانه در ظاهر نمایان می​کنند. پس از آکسسواری با رنگ روشن استفاده کنید تا هم روحیه بهتری داشته باشید و هم بتوانید بیشتر به بهداشت خود برسید. پوشش سر تا پا سیاه، غیر شاد است و باعث احساس غم می‌شود. به همین دلیل است که معمولا در مناسبت‌های عزاداری از آن استفاده می‌کنند.
با این توضیحات بهتر است هر چقدر هم که به استفاده از پوشش تیره رنگ علاقه دارید جایی را برای رنگ‌های روشن باز کنید. کیف وکفش اجزاء کوچکی از پوشش هستند که می‌توانند نقاط مناسبی برای استفاده کردن از رنگ‌های روشن باشند.