تزئین سالاد میوه و سبزی

«باربارا کینگ» کارشناس و مدرس خانه‌داری و ارتقای کیفیت زندگی نیز در تازه‌ترین یادداشت خود توصیه‌های خوبی برای تزئین انواع سالاد میوه و سالاد سبزی‌ها به مخاطبانش ارائه کرده …

«باربارا کینگ» کارشناس و مدرس خانه‌داری و ارتقای کیفیت زندگی نیز در تازه‌ترین یادداشت خود توصیه‌های خوبی برای تزئین انواع سالاد میوه و سالاد سبزی‌ها به مخاطبانش ارائه کرده است. او در این یادداشت به خانم‌های خانه‌دار توصیه کرده در تزئین انواع سالادها خلاقیت خود را به کار بگیرند و متناسب با افراد خانواده، سن و سال‌شان یا مهمانی که دارند برای تزئین سالاد دست به کار شوند.
او به خانم‌های خانه دار توصیه کرده، برای تهیه سالادی مثل سالاد خیار و گوجه که مقدار کمی شوید نیز در آن وجود دارد بهتر است از برش‌های بسیار نازک خیار برای ساختن یک ماهی بزرگ سبز رنگ استفاده کرده و از گوجه‌ها برای رنگ آمیزی باله‌های آن کمک گرفته و با کمک شوید دور تا دور آن را تزئین کنند.
«کینگ» بارها به این نکته تاکید می‌کند که زیبایی ظرف غذا به‌ویژه در جذب کودکان و نوجوانانی که در سن رشد قرار دارند مهم است به‌خصوص اینکه مصرف میوه و سبزی‌های تازه برای این گروه سنی ضروری است.

مجله زندگی ایده آل