منصور ابراهیم‌زاده (۱۳۴۰-)

منصور ابراهیم‌زاده در سال ۱۳۴۰ در اصفهان به دنیا آمد وی در آغاز دوران مربیگری در سال ۱۳۷۸ به عنوان کمک‌مربی در تیم ذوب‌آهن اصفهان مشغول به کار شد. ابراهیم‌زاده در فصل ۸۱ - ۸۲ …

منصور ابراهیم‌زاده در سال ۱۳۴۰ در اصفهان به دنیا آمد
وی در آغاز دوران مربیگری در سال ۱۳۷۸ به عنوان کمک‌مربی در تیم ذوب‌آهن اصفهان مشغول به کار شد.
ابراهیم‌زاده در فصل ۸۱ - ۸۲ لیگ برتر زمانی که تیم سپاهان به قهرمانی رسید دستیار فرهادکاظمی بود و در تیم ذوب‌آهن دستیار محمدرضا کربکندب بود و با وی این تیم را به نایب‌قهرمانی رساندند.
وی همچنین در زمانی که لوکا بوناچیچ سرمربی تیم سپاهان بود به عنوان کمک مربی در خدمت این تیم بود.
منصور ابراهیم‌زاده در کارنامه مربیگری خود سابقه حضور در تیم ملی هم دارد. وی در سال ۲۰۰۷ دستیار امیر قلعه‌نویی بود و به همراه تیم‌ ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کرد.
وی پس از برکناری قلعه‌نویی و عدم عقد قرارداد با خاویر کلمنته، به شکل موقت مدتی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انجام وظیفه کرد و در ۳ مسابقه ۳ مساوی در کارنامه تیم ملی به ثبت رساند.
منصور ابراهیم‌زاده در سال ۱۳۸۷ مجددا به تیم ذوب آهن پیوست اما این بار در کسوت سرمربی. وی در فصل ۸۷- ۸۸ لیگ برتر این تیم را پس از تیم استقلال به مقام نایب قهرمانی رساند اما در جام حذفی همان سال مقام قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد.
وی سال بعد برای دومین بار تیم ذوب آهن را به مقام نایب قهرمانی رساند و این تیم یکی از ۴ تیم برتر آسیا در جام باشگاه‌های آسیا بود.
وی در نهمین دوره لیگ برتر فوتبال به عنوان برترین مربی اخلاق شناخته شد.