طرح کارت تصادف

در این طرح ، به هر مالک وسیله نقلیه ، همانند کوپن های بیمه ، "کارت و کوپنهای تصادف " بارکد دار و با مشخصات کامل مالک و وسیله نقلیه ارائه میشود. از آنجاییکه بسیاری از شرکتهای بیمه …

در این طرح ، به هر مالک وسیله نقلیه ، همانند کوپن های بیمه ، "کارت و کوپنهای تصادف " بارکد دار و با مشخصات کامل مالک و وسیله نقلیه ارائه میشود.
از آنجاییکه بسیاری از شرکتهای بیمه ، مالکین وسائط نقلیه را از ارائه کوپن بیمه خود به طرف دیگر باز می دارند لذا یک درگیری و سردرگمی بوجود آمده بنابراین برابر این طرح ، مالک وسیله نقلیه باید همان روزی که وسیله خود را بیمه شخص ثالث می نماید با همان مدارک به شعب پلیس بعلاوه ده مراجعه نموده و کارت تصادف خود را که تا پایان بیمه نامه معتبر خواهد بود دریافت نماید.
این کارت دارای یک کارت اصلی بوده و شامل دوازده کوپن مشخصات مالک می باشد . در این طرح هر دو طرف تصادف موظف به ارائه متقابل مدرک فوق می باشند. ضمن اینکه چنانچه راننده مذکور مقصر بوده و مجبور به ارائه مدرک به چند نفر باشد در اینصورت از تعداد کوپن های بیشتری استفاده نموده و به رانندگان وسائط نقلیه ارائه نماید.
وی میتواند پس از پایان یافتن مشکلات مربوطه خود اعم بیمه و ... ، از بیمه خود گواهی اتمام مراحل پرداخت خسارت را اخذ و پس از ارئه به شعب پلیس بعلاوه ده ، مجددا اقدام به اخذ کسری کوپن های خود نماید که در اینصورت کارت تصادف و کوپن های مانده ، اخذ شده و کارت و کوپن جدید صادر میشود.
لازم به توضیح است که کارت تصادف دارای نشانه نیروی انتظامی ، بارکد ، تصویر مالک ، سریال نامبر ، مشخصات کامل مالک و اطلاعات تماس وی و مشخصات کامل وسیله نقیله خواهد بود.
کوپنهایی که به این کارت متصل میباشند بوسیله برش نقطه چینی ان قابل جدا شدن میباشد ضمن اینکه تمام اطلاعات کارت تصادف در تمامی کوپنها منعکس میباشد.
کارت تصادف و کوپنها دارای یک کاور پلاستیکی خواهد بود همچنین این کوپن ها دارای یک رمز در پشت خود با پوشش خواهند بود که با رفع آن بوسیله ناخن قابل رویت خواهد بود و طرف مقابل می تواند بمنظور حصول اطمینان از اصالت کارت ، با وارد نمودن سریال نامبر کوپن و رمز پشت آنرا از طریق پیامک و یا سایت اینترنتی و یا تلفن گویا ، درخواست تایید اصالت هویت نماید.

کورو ش درخشان یگانه