فعال سازی چشم سوم

روشی بسیار قدرتمند برای فعال سازی چشم سوم ( مانترای Thoh ) چاکرای ششم یا پیشانی را چشم سوم مینامند.در این مطلب روش هایی را برای تحریک این چاکرا و همچنین استفاده از مانترای مخصوص چشم …

روشی بسیار قدرتمند برای فعال سازی چشم سوم ( مانترای Thoh )
چاکرای ششم یا پیشانی را چشم سوم مینامند.در این مطلب روش هایی را برای تحریک این چاکرا و همچنین استفاده از مانترای مخصوص چشم سوم گفته شده.این مانترا بسیار قدرتمند است. هدف از این تمرین و استفاده از مانترا،ایجاد ارتعاشاتی قوی و فرستادن انرژی به این ناحیه است. زیرا کلید فعال سازی این چاکرا(چشم سوم)،فرستادن انرژی به این ناحیه می باشد. مانترایی که در این رابطه به کار می رود Thoh میباشد و به همان شکلی که نوشته می شود، خوانده می شودth در زبان انگلیسی به صورت صوتی بین (ت) و (ث) است.
برای شروع تمرین تمامی شرایط مربوط به مدیتیشن را ایجاد کنید.به صورت نشسته،نفس عمیقی بکشید و هوارا تا زمانی که احساس ناراحتی نکردید،در سینه حبس کنید.و سپس هوارا به آرامیاز ((دهان)) به صورتی که لب ها فاصله ی کمی با یک دیگر دارند،خارج کنید.این عمل را ۲ بار انجام دهید.
سپس دوباره هوارا در سینه تان حبس کنید و دهانتان را ببنیدید،کمی دندان هارا از هم فاصله بدهید و زبانتان را بین آن ها قرار دهید(این همان حالاتی است که حرفTHتلفظ میشود) حالا هوارا به آرامی در همین حالت خارج کنیدT-h-h-h-h-h-o-h-h-h تا زمانی که هوای داخل ریه هایتان خارج شود. این عمل را ((در کل ۳بار،فقط ۳ بار)) انجام دهید. اگر به طور صحیح و با شرایط لازم این کار را انجام دهید،در فک و گونه های خود،فشاری را احساس می کنید.به هیچ عنوان این مانترا را تا ۲۴ ساعآینده تکرار نکنید.
این تکنیک بر خلاف تمرینات دیگر باید فقط ۳ بار، در هر بار هم ۲۴ ساعت فاصله ، انجام شود و نیازی به تکرار مداوم آن نیست.اگر خواستید که دوباره این عمل را اجرا کنید،با فاصله ی ۳ هفته از آخرین جلسه(یعنی جلسه ی سوم) دوباره انجام شود. اگر مقدار انجام این تکنیک را رعایت نکنید،ممکن است باعث مشکل شود. به خاطر داشته باشید که مانترای Thoh باید به صورت قدرتمند و آهنگین خوانده شود. این مانترا با ایجاد ارتعاشاتی در فک و گونه ها،انرژی ایجاد شده را به غده ی پینه آل برده و در یک عمل باعث فعال سازی چشم سوم می شود.
تاثیرات فیزیکی ناشی از مانترای چشم سوم: اولین آن ممکن است،سرد شدن یا احساس یک فشار در پیشانی باشد.یا سردرد ها. بعد از ایحاد سردرد ها ممکن است شما در ناحیه ی پیشانی خود احساس وز وز،سوزن سوزن شدن و یاضربان بکنید.
تاثیرات روانی ناشی از مانترای چشم سوم:افزایش قدرت در بافت های اشراقی،توسعه ی خلاقیت توسعه ی روشن بینی، خواندن افکار دیگران، توانایی دیدن چیزهایی که از نظر ما پوشیده هستند مانند هاله، یا موحودات دیگر، توسعه ی روشن شنوایی تکنیک مانترای چشم سوم روشی بسیار قدرتمند برای فعال سازی چشم سوم است، پس مراقب باشید که استفاده ی بیش از حد این مانترا، باعث ایجاد مشکلاتی میشود. طبق دستور العمل پیش بروید.


فرحناز ولی پور