اسلام ستیزی در اوج

اقدام عده ای دیوانه صفت در هتک حرمت قرآن کریم قلوب مسلمانان را به درد آورده است که امیدواریم موجب گسترش موج بیداری افکار عمومی جهان بویژه مسلمانان علیه سران رژیم صهیونیستی …

اقدام عده ای دیوانه صفت در هتک حرمت قرآن کریم قلوب مسلمانان را به درد آورده است که امیدواریم موجب گسترش موج بیداری افکار عمومی جهان بویژه مسلمانان علیه سران رژیم صهیونیستی و آمریکایی شود. جهان اسلام با این اتفاق یقین خواهد کرد که آمریکا و اسرائیل هیچ‌گاه با مسلمانان سازش نخواهند کرد. امیدوارم این موج بیداری در جهان اسلام به برملا شدن ماهیت کثیف و پلید آمریکاییان و رژیم صهیونیستی بیش از گذشته منجر شود. آمریکایی‌ها پرده جدیدی را در مقابله با قرآن آغاز کرده‌اند . در دهه ۶۰ با نوشتن آیات شیطانی امام(ره) شدیدترین فتوا را صادر کردند و امروز نیز از سوی مراجع و سیاستمداران جهان اسلام باید اقدامی مشابه انجام شود تا از عمق و وسعت‌یافتن این اقدام موهن جلوگیری شود.کشورهای اسلامی باید بدانند که این هتک حرمت به دنبال ایجاد بستری برای جنگ با کشورهای منطقه و کشورهای مسلمان اتفاق افتاده است.
لذا مسلمانان باید بیدار و هوشیار باشند و بدانند که این یک نقشه‌ از پیش طراحی شده است.همچنین این هتک حرمت ارتباطی به مسیحیت ندارد و برادران و خواهران مکتب عیسی (ع) برای ما محترم هستند بلکه ما این اقدام را یک اقدام سیاسی می‌دانیم که به مذهب هیچ ارتباطی ندارد و تنها هوشیاری مسلمانان را می‌طلبد.ایران هم در کنار سایر کشورهای اسلامی باید واکنش هوشمندانه و سنجیده‌ای داشته باشد؛ چرا که دشمن این را به عنوان طعمه‌ای در مسیر ما قرار داده تا از این طریق فرصتی برای جنگ فراهم کند.مطمئنا بسیاری از صاحبان ادیان در جهان این عمل گستاخانه را محکوم می‌نمایند.در این بین وظیفه‌ کشورهای اسلامی تغییر سطح روابط‌شان با آمریکا به عنوان کشوری که در آن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم رخ داده است‌، می‌باشد؛ چرا که داشتن رابطه درست و حسنه با چنین کشوری به معنای بی‌تفاوت نشان دادن به دین اسلام، اعتقادات، مذهب و پیروان اسلام و مسلمانان است.
افشای جریان نفاق بین المللی، آگاه‌سازی مسلمانان در کنار محدود کردن روابط، نفوذ و سلطه غرب در مسائل سیاسی و اقتصادی بر جهان اسلام وظیفه مسلمانان در برخورد باحرکات ضداسلامی است.تحریم‌ها علیه اسرائیل و کشورهای غربی اگر به طور کامل اجرا شود، قطعا غربی‌ها را مجبور به تجدید نظر در رفتارهایشان می‌کند اما به دلیل اینکه متاسفانه در جهان اسلام وحدت و هماهنگی وجود ندارد ما نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود برسیم.مسلمانان و دولت‌های اسلامی با تحریم‌ کالاها، کشورهای غربی را مجبور به عقب نشینی کنند و حرکتی را در دنیا به وجود می‌آورد که غرب اسلام را در مباحثات سیاسی به مراتب بیشتر از آن‌که الان است، مورد توجه قرار بدهد.

مریم رضوی